سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

مفهوم تحلیل متقارن Conjoint analysis

مفهوم تحلیل متقارن    Conjoint analysis

مفهوم تحلیل متقارن Conjoint analysis

عنوان مقاله: مفهوم تحلیل متقارن Conjoint analysis
بازاریابی و تحقیقات بازار
رشته : کار شناسی ارشد مدیریت کار آفرینی – کسب و کار جدید – دانشکده کار آفرینی دانشگاه تهران
تست مفهوم / تحلیل متقارن / تحلیل مقایسه زوجی
قالب بندی: WORD
تعداد صفحات: ۲۳
قسمتی از متن:
تست مفهوم عبارت است از ارزیابی یک ایده ناپخته که نشاندهنده ماهیت اصلی یک محصول می باشد. این ایده در روند رشد و توسعه خود می بایست به یک استراتژی بازار تبدیل گردد. منظور از استراتژی بازار،…

توسط
تومان