معرفی ۱۲ مدل رنگ مو پرفروش سال+لینک خرید

خرید و انتخاب رنگ مو

مدل رنگ مو

انتخاب رنگ مو مناسب در زیبایی صورت شما تأثیر بسزایی دارد و باعث می شود صورت شما بازتر و موهای شما زیباتر از قبل به نظر برسد. برای رنگ آمیزی مو باید نکات را رعایت کنید و رنگ مویی را انتخاب کنید که با سایر قسمتهای صورت شما مطابقت داشته باشد و با پوست صورت شما همخوانی داشته باشد تا ظاهری جذاب و زیبا به شما بدهد و از رنگ آمیزی مو دلسوز نخواهید شد.

چگونه بهترین رنگ مو را برای رنگ پوست خود انتخاب کنیم؟

در حالی که قوانین قدیمی زیبایی واقعاً دیگر اعمال نمی شوند (یعنی شما می توانید هر رنگ موی دلخواه خود را بپوشید ، زیرا این کشور آزاد است و همچنین به دلیل اینکه تکنیک های رنگ آمیزی مو یک تن پیشرفت کرده اند) ، می تواند مفید باشد که اگر می خواهید رویکرد تئوری رنگ را برای تکمیل رنگ پوست خود انتخاب کنید ، سایه رنگ مو را شروع کنید.

جهت مشاهده مدل های دیگر از رنگ مو کلیک کنید

جهت مشاهده مدل های دیگر از رنگ مو کلیک کنید

جهت مشاهده مدل های دیگر از رنگ مو کلیک کنید

این بدان معنا نیست که شما نمی توانید مثلاً موهای بلوند را روی پوستی تیره انجام دهید ، فقط به این معنی است که برای اینکه تا حد ممکن شگفت انگیز به نظر برسد ، باید بسته به نوع خود گرما یا خنک بودن رنگ را انتخاب کنید. رنگ پوست منحصر به فرد تمام آرایشگران Bustle که برای این قطعه با آنها صحبت کردند موافقت کردند که یافتن رنگ مویی که رنگ زیرین شما را تأمین کند می تواند بلافاصله شما را درخشان جلوه دهد. در صورتی که شما سوال بزرگ بعدی هستید، “ام، چه است رنگ پوست من؟

مدل زنگ مو“در اینجا چند نکته اساسی از آرایشگران آورده شده است که به شما کمک می کند سایه خاص خود را صفر کنید و تصمیم بگیرید که چگونه این رنگ را روی رنگ موی رویاهای خود بمالید.

  1. صورت خود را کاملا بشویید.

برای تعیین دقیق ته رنگ پوست خود ، باید تمام آثار آرایشی را که ممکن است در حال تغییر رنگ طبیعی آن باشند ، به طور کامل از بین ببرید.

  1. اتاقی با نور مناسب انتخاب کنید.

از آنجا که پوست شما در زیر انواع مختلف نور به شدت متفاوت به نظر می رسد (یعنی تجربیات وحشتناکی که همه ما مطمئناً در استفاده از لامپهای رختکن داشته ایم) ، قبل از انجام این آزمایش اتاقی با پنجره بزرگ یا منبع نور طبیعی دیگر انتخاب کنید.

  1. تست پیراهن انجام دهید.

یکی از ساده ترین راه ها برای فهمیدن ته رنگ زیرین نگاه کردن به کمد است. ” دب روزنبرگ ” بنیانگذار Colorful و رنگ آمیزی حرفه ای Color & Co Collective: “باریک از بلوز یا پیراهن مورد علاقه خود ، کسی که در آن بهترین احساس را دارید ، کسی است که همه از شما تعریف می کنند.”به شلوغی می گوید. “آن پیراهن چه رنگی است؟ اگر زرد ، نارنجی یا هلو باشد ، احتمالاً رنگ پوست گرم است. اگر رنگ آن آبی ، سبز یا بنفش باشد ، به احتمال زیاد رنگ پوست خنک دارید. اگر در هر دو به یک اندازه شگفت انگیز به نظر برسید ، رنگ پوست شما خنثی است. ” اگر آن پیراهن مورد علاقه فوراً به ذهنتان خطور نمی کند (یا اگر تقریباً همیشه سیاه ، خاکستری یا سفید می پوشید) هنوز می توانید از این تئوری استفاده کنید: سایه روشن سبز یا آبی را در برابر صورت خود قرار دهید ، آن را پایین آورده و پیراهن دیگری را در سایه قرمز یا زرد بالا نگه دارید. اگر فکر می کنید ظاهر پوست شما در برابر پیراهن آبی بهتر است ، احتمالاً پوستی با رنگ خنک دارید. اگر در برابر پیراهن قرمز بهتر به نظر برسد ، پوستی با رنگ گرم دارید.

۴- رگ ها و چشم های خود را معاینه کنید.

اگر هنوز از میزان رنگ پوست خود مطمئن نیستید ، به رگهای مچ دست خود نگاه کنید. چلسی بولته ، یک رنگ شناس در سالن Nine Zero One مورد علاقه افراد مشهور ، می گوید: “مچ دستان خود را بالا بزنید. آیا رگه هایی به رنگ سبز مشاهده می کنید؟ این بدان معناست که شما ته رنگ گرم تری دارید. اگر رگه های آبی یا بنفش می بینید ، این بدان معنی است که رنگ پوست شما سردتر است. ” Rachel Bodt ، رنگ شناس مستقر در شهر نیویورک – که با Andreja Pejic ، Marisa Tomei ، Justine Marjan ، Adesuwa Aighewi ، در میان دیگر نام های بزرگ همکاری کرده است – همچنین توصیه می کند که قسمت های مختلف چشم شما را بررسی کنید. اگر طلایی یا فندقی تر باشند ، احتمالاً ته رنگ گرم دارید. آبی و خاکستری به معنای خنک است ، و یک ترکیب ترکیبی نشان دهنده خنثی است.

رنگ مو
رنگ موی سال ۱۴۰۰
رنگ موی دودی
رنگ موی نسکافه ای
رنگ موی عسلی
رنگ موی کاراملی
رنگ موی ترکیبی
رنگ مو بدون دکلره
رنگ مو شکلاتی
رنگ موی سال ۱۴۰۰

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *