معرفی و خرید ۵۰ مدل پرفروش چوب و چرخ ماهیگیری

خرید چوب ماهیگیری
اگر قصد ماهیگیری در آب شیرین را دارید ، از چوبهایی با طول ، عمل و استحکام متوسط ​​استفاده کنید زیرا صید چنین ماهی های جغرافیایی با این چوب ها امکان پذیر است.

[digikala11623854809]

از آنجا که انتخاب میله ماهیگیری به عوامل مختلفی بستگی دارد ، در این مقاله قصد داریم انواع میله های ماهیگیری را معرفی کرده و مشخصات آنها را لیست کنیم تا بتوانید از اطلاعات ذکر شده به عنوان مرجع مناسب راهنمای خرید استفاده کنید.

افتن ماهیگیر بدون میله ماهیگیری سخت است! البته ممکن است افرادی باشند که فقط با تور ماهی می گیرند اما بیشتر ماهیگیران حداقل یک وسیله ماهیگیری در وسایل خود دارند. میله ماهیگیری در واقع یکی از اصلی ترین تجهیزات مورد نیاز برای ماهیگیری است و تنوع موجود در بازار انتخاب بین این نوع چرخ دنده ها را کمی دشوار می کند.

 

*****

[digikala21618731624]

[digikala31621433526]


نکات بیشتر درباره میله های ماهیگیری

با توجه به نیاز خود میله ماهیگیری تهیه کنید. موضوعات زیر را در نظر بگیرید:
 
چوب فایبرگلاس از چوب کربن ارزان تر و سنگین تر است.
برای ماهیگیری در وسط آب یا قایق به تخته پرتابی نیاز ندارید. بنابراین از چوب های متوسط ​​و کوتاه استفاده کنید تا کنترل بیشتری بر کار خود داشته باشید.
برای مبتدیان ، میله تلسکوپی ۲۷۰ سانتی متر بهترین انتخاب است. بعد از شروع و تجربه این چوب ، سعی کنید چوب های حرفه ای تری پیدا کنید.
به یاد داشته باشید که هرچه حلقه های طول چوب بیشتر باشد ، نیروی کمتری به میله وارد می شود و احتمال شکستن نخ نیز کمتر است.
علاوه بر میله صیادی مناسب ، از نخ و چرخ برای کار خود استفاده کنید.
در آخر ، به خاطر داشته باشید که بدون ابزار مناسب ، ماهیگیری آسان نخواهد بود.
کلیپ سرا وب‌سایت

یک نظر

  • نادر پاک گفت:

    سلام چوب ماهیگیری فلزی میخوام توپر پیچ ومهرهای ۲تا شمادارید ازکجا تهیه کنم دارم دسته و۲تیکه چوب کوتاه س ممنون میشم راهنمایی کنید

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *