معرفی و خرید ۳۵ لوستر پرفروش و شیک

مدل های لوستر پرفروش

لوسترها هدیه زیبایی به خانه شما هدیه می دهند. دکوراسیون زیبای خانه در صورت تأمین نور مناسب در خانه خود را نشان می دهد و این نقش را لوستر ، چراغ های دیواری و آباژور بازی می کنند. لوسترها در طرح ها ، سبک ها و رنگ های مختلف موجود هستند. هر اتاق با سبک خاص خود نیاز به لوستر خاص خود دارد. در مدل لوسترها آنقدر تنوع وجود دارد که هنگام خرید گیج می شوید. در این مقاله ، آدرس مگ ، لوستر پذیرایی برجسته ترین اتاق خانه ، یعنی پذیرایی را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات لوسترهای پذیرایی


اگر قصد خرید یا جایگزینی لوستر در یک اتاق را دارید ، باید نکاتی مانند سبک ، مدل و رنگ دکوراسیون پذیرایی منزل خود را در نظر بگیرید و لوستر را بر اساس آن خریداری کنید. شما باید تصمیم بگیرید که چه سبک لوستر برای پذیرایی مناسب است ، چه فضایی در دسترس دارید و چه مقدار نور به این فضا نیاز دارد.

[digikala91616422652]

جهت مشاهده مدل های دیگر لوستر کلیک کنید

جهت مشاهده مدل های دیگر لوستر کلیک کنید

جهت مشاهده مدل های دیگر لوستر کلیک کنید

لوستر را بر اساس روشنایی انتخاب کنید
لوسترها در اندازه های مختلف و تعداد شاخه و چراغ های مختلف موجود هستند. نور مورد نیاز در هر محیط متفاوت است. برای انتخاب لوستر به میزان نوری که نیاز دارید توجه کنید. روشنایی سایر منابع نوری را در نظر بگیرید و سپس یک لوستر انتخاب کنید.
اگر اتاق نشیمن شما کوچک است ، بهتر است از لوستر با تعداد کمتری لامپ استفاده کنید. اگر تعداد لامپ های لوستر پذیرایی زیاد باشد ، نور محیط افزایش می یابد و لازم است برخی از لامپ ها را برای ایجاد تعادل در نور محیط باز کنید که نمای زیبایی به دکوراسیون منزل شما می بخشد.

در تعیین تعداد لوسترها یا تعداد شاخه های هر لوستر دو عامل مهم را در نظر بگیرید

میزان قرار گرفتن در معرض لوستر با توجه به هدف از خرید لوستر

تناسب لوستر با محیطی که قرار است لوستر در آن قرار گیرد

شکل لامپ های لوستر پذیرایی بر میزان نور تأثیر می گذارد.
بعضی از لوسترها دارای لامپهایی هستند که رو به سقف هستند. در این مدل از لوستر ، نور به سمت جلو تابانده می شود. بعضی از لوسترها دارای چراغ های پایین هستند که نور را به سمت اشیا under زیر سقف و مبلمان هدایت می کنند. لوسترهای سقفی که بیشتر مناسب خانه هایی با سقف کم هستند ، نور بیشتری را به سمت دیوارها هدایت می کنند. داشتن یا نداشتن لوستر نیز در توزیع نور تأثیر دارد. در نتیجه ، وقتی می خواهید یک لوستر شیک و زیبا انتخاب کنید ، برای رسیدن به اهداف روشنایی خود حتماً به شکل لامپ ها توجه کنید. تنظیم نور لوستر نیز بسیار مهم است.

خرید لوستر
خرید لوستر دست دوم
خرید لوستر مدرن
خرید لوستر آنلاین
خرید لوستر چوبی
خرید لوستر سقفی
خرید لوستر برنزی
خرید لوستر ارزان
خرید لوستر چشمه نور
خرید لوستر دیواری

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *