معرفی و خرید ۳۰ مدل پرفروش میز تحریر

پرفروش میز تحریر

در آغاز سال تحصیلی ، والدین باید زمان و مکان مناسب و مشخصی را برای تحصیل فرزندان خود در نظر بگیرند. بعضی از کودکان تکالیف روزانه خود را دراز کشیده یا روی میز ناهارخوری انجام می دهند. انجام تکالیف در این شرایط و نداشتن مکان ثابت برای مطالعه حواس کودکان را پرت کرده و صدمات جبران ناپذیری به ستون فقرات وارد می کند.

بنابراین بهتر است کودکان تکالیف خود را در اتاق و میز تحریر استاندارد انجام دهند تا مشکلی برای وضعیت جسمی آنها پیش نیاید. اگر قصد خرید میز تحریر را دارید ، این قسمت از داناکده را بخوانید ، که در مورد راهنمای خرید استاندارد میز تحریر است و نکات زیادی دارد.

[digikala11615431878]

هنگام خرید میز و صندلی به نکات زیر توجه کنید:
صندلی باید دارای دو قوس مقعر و محدب باشد:
صندلی میز باید ارگونومیک باشد و دارای دو قوس مقعر و محدب باشد ، قوس محدب باید قسمت تحتانی کمر را پوشش دهد و قوس مقعر نیز باید پشت محدب را محصور کند. اگر پشتی صندلی صاف است می توانید از کوسن های مخصوص پشت صندلی برای پر کردن قوس پشت استفاده کنید.

عرض صندلی به اندام فرد بستگی دارد:
صندلی باید ۹۰٪ طول ران باشد. اگر صندلی کمتر از ۹۰٪ باشد ، مشکلات عضلانی ایجاد می کند و اگر بیش از این مقدار باشد ، زانو را تحت فشار قرار می دهد. عرض صندلی معمولاً باید ۴۷ ، ۴۸ سانتی متر باشد ، اما عرض به چاق یا لاغر بودن فرد بستگی دارد.

جهت مشاهده مدل های دیگر میز تحریر کلیک کنید

میز تحریر
میز تحریر دخترانه
میز تحریر تاشو
میز تحریر کودک
میز تحریر دیواری
میز تحریر مدرن
میز تحریر نوجوان
میز تحریر کتابخانه دار
میز تحریر پسرانه
میز تحریر کودک چوبی

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *