معرفی و خرید ۲۰ مدل آژیر اعلام سرقت و دزدگیر اماکن

آژیر اعلام سرقت

دزدگیرها یک سری هشدارها برای کاربران درب های ضد سرقت است که مواردی را نشان می دهد که به امنیت درب های ضد سرقت آسیب می رساند. این هشدارها شامل هشدارهای باز شدن درب ، هشدارهای نتیجه فشار ، یا حرکات درب منزل و غیره است.
پیچ های لولایی پیچ های بلندی هستند که برای محافظت از باز شدن و حرکت درب نصب می شوند. آژیر اعلام سرقت اگر افراد پایه های لولا را باز کنند ، این پیچ لولا از باز شدن درب جلوگیری می کند.

[digikala71624440997]
[digikala51624441027]
[digikala71624441049]

[digikala41616206686]

درهایی که از امنیت بالایی برخوردار هستند ساخته می شوند تا لولاهای درب از چشم دیگران محافظت شود. درب های ضد سرقت معمولاً از چند لایه تشکیل شده اند. لایه داخلی معمولاً از فولاد ساخته شده است که با لایه ای از مواد مختلف مانند MDF ، HDF ، فلز ، شیشه و غیره پوشانده شده است. فضای خالی درب ضد سرقت معمولاً با پشم سنگ پر می شود ، که باعث ایجاد ضد سرقت عایق صدا و…

درب ضد سرقت ممکن است نتواند کاملاً شما را در برابر سرقت و سارق محافظت کند. اما مطمئناً میزان مقاومت در برابر سارقان را نسبت به درهای معمولی تا حدود زیادی افزایش می دهد. بنابراین درب ضد سرقت در کنار دزدگیر منزل و ساختمان می تواند یک محصول یا فناوری بسیار مناسب برای گسترش امنیت در ساختمان ها باشد.

برای مشاهده مدل های دیگر از دزدگیر اماکن کلیک کنید

برای مشاهده مدل های دیگر از دزدگیر اماکن کلیک کنید

برای مشاهده مدل های دیگر از دزدگیر اماکن کلیک کنید

برای مشاهده مدل های دیگر از دزدگیر اماکن کلیک کنید

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *