معرفی و خرید ۱۶ مدل بخارشوی پرفروش با امکانات عالی

خرید بخارشوی

نظافت منزل اولین اصل در خانه داری است. زنان خانه دار همیشه به نظافت منزل اهمیت می دهند و هرگونه آلودگی در هر جای خانه آنها را آزار می دهد. برای شستن قسمت های مختلف خانه به ابزارهای مختلفی از جمله: شامپو ، مبل ، سرامیک و .. نیاز دارید اما اگر پیشنهاد ساده تری به شما بدهیم ، نظر شما چیست؟ ما شما را با بخارشوی آشنا می کنیم. از این دستگاه به عنوان ابزاری همه کاره نیز یاد می شود. با استفاده از دستگاه بخارشوی می توانید مبل ، فرش ، فرش ، سرامیک ، کف پارکت و … را به راحتی بشویید و دیگر برای شستن آنها نیازی به ابزار خاصی ندارید.

[digikala81616209866]

اما قبل از خرید دستگاه بخار باید چند نکته را در نظر داشته باشید تا از انتخاب و خرید خود مطمئن باشید.

انواع بخارشو:

  • تی بخارشوی: این مدل از بخارشوی ها شبیه جاروبرقی می باشند و دارای دسته بلندی هستند. مخزنی که در این بخارشوی تعبیه شده است یا به دسته وصل می شود و یا به طور جداگانه وظیفه اش را انجام می دهد. تی بخار شوی برای سطوحی مثل سنگ، سرامیک و پارکت مناسب است. در نتیجه به دلیل دسته بلند نمی تواند اجاق گاز، شیشه و پنجره ها را تمیز کند. اگر هدفتان از خرید بخارشوی تمیز کردن کف زمین است، خرید این مدل را پیشنهاد می کنیم.
  • بخارشوی دستی: این بخارشوی بسیار کوچک تر است. معمولا نسبت به مدل قبل سبک تر هستند و با استفاده از شارژ کردن باتری کار می کنند. این مدل قابلیت تمیز کردن شیشه، پنجره، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، سرویس بهداشتی و… دارد. تنها عیب این مدل مخزن کوچکش است که آب کمی در آن قرار می گیرد. پس اگر فقط می خواهید سطوحی که گفته شد را تمیز کنید، بخارشوی دستی بخرید.
  • بخارشوی چندمنظوره: همانطور که از نام این مدل مشخص است دارای سری های متنوع می باشد. سری بزرگ تر برای تمیز کردن کف زمین و سری کوچکتر برای نظافت سطوح کوچک. به عبارت دیگر، این مدل می تواند سطوح مختلف خانه را تمیز کند. فراموش نکنید این مدل مقداری فضا را اشغال می کند، چون دارای مخزن بزرگی است. فشار وارد شده به سطوح مختلف را به وسیله این مدل می توانید تنظیم کنید. این مدل معمولا قیمت بالایی هم دارد.
  • بخارشوی مکش دار: این مدل دو نوع مخزن برای آب تمیز و آب کثیف دارد. با استفاده از این بخارشوی دیگر نیازی به دستمال کشیدن بعد از انتهای کار ندارید. مکش موجود در این مدل، آب کثیفی که به وجود می آید را در مخزن جمع می نماید و سطح را کثیف نمی کند.

بخارشوی
بخارشوی کنوود
بخارشوی کارچر
بخارشوی پارس خزر
بخارشوی دلونگی
بخارشوی کارچر sc3
بخارشوی کارچر sc2
بخارشوی بوش
بخارشوی سونامی
بخارشوی همیلتون

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *