سگ های قیمتی چهار میلیارد تومانی را که جزء گران ترین حیوانات دنیا هستند را ببینید.

سگ های قیمتی

سگ های قیمتی

آیا باورتان می شود قیمت این سگ ها حدودا ۴ میلیارد باشد؟ بله این سگ ها واقعا قیمتی هستند

سه قلاده سگ نگهبان کلون شده از کره جنوبی وارد روسیه شد. این سگ‌ها نخستین سگ‌های بدل و کپی شده نگهبان در روسیه هستند که ارزش تقریبی هر کدام معادل ۸۰ هزار یورو تخمین زده می‌شود. خاطرنشان می‌شود کلون سازی، به وجود آوردن موجوداتی است که از نظر ژنتیکی مشابه یکدیگرند و از دو طریق تقسیم جنینی یا انتقال هسته سلولی امکان‌پذیر است.

سگ های قیمتی

دیگر لینک ها:

علائم هایی در بدن که نشانه سرطان معده است+راه درمان این بیماری در طب سنتی

لحظه دستگیری یک داعشی در عراق، چطور التماس می کند.

رفتار وحشیانه و خشونت مربی مهد کودک با طفل ۸ ماهه را ببینید

جزئیات تجاوز جنسی به الهام ستاکی توسط مهدی فلاحتی در صدای آمریکا

فساد جنسی ترامپ و حرف های غیر اخلاقی ترامپ درباره دخترش

سگ‌ها شامل صدها نژاد متفاوت می‌شوند که بیشتر آن‌ها در چندصد سال اخیر به وسیله اصلاح نژادی توسط انسان‌ها ایجاد شده‌اند. انسان‌ها از طریق تولید نسل از سگ‌های دارای صفات جسمی و رفتاری مخصوص برای انجام بهتر نقش‌های خاص باعث ایجاد نژادهای متفاوتی از سگ‌های شده‌اند که تفاوت‌های ظاهری قابل توجهی با یکدیگر دارند. ارتفاع انواع مختلف سگ از سطح زمین تا بین دو کتف از حدود ۱۵ سانتی‌متر در نژاد شی‌هواهوا تا حدود ۷۶ سانتی‌متر در سگ تازی ایرلندی متغیّر است. رنگ آن‌ها نیز از سفید تا سیاه و از قهوه‌ای تیره تا روشن با طرح‌های مختلفی متغیر است. پوشش آنها نیز از بسیار کوتاه تا چند سانتی‌متر متفاوت است، از موی خشن تا پشم صاف، مجعد یا نرم.

سگ نوع اهلی گرگ خاکستری است اما زمان و محل دقیق اهلی‌شدن آن مشخص نیست. آخرین بررسی ژنتیکی در سال ۲۰۱۴ نشان داده که تبار سگ‌ها ۲۷ تا ۴۰ هزار سال پیش از گرگ خاکستری جدا شده‌است اما اهلی‌شدن آن‌ها در آن زمان اتفاق نیفتاده است چ

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.