درمان صفرا در طب سنتی بسیار آسان

درمان صفرا در طب سنتی بسیار آسان

آیا تا به حال شده رفته باشید دکتر و بهتون گفته باشه صفرای زیادی داری و بیماریت خیلی طول میده تا درمان بشه و شما هم ناراحت هستید که چگونه با مخارج هنگفت بخواهید صفرای زیادی را درمان کنید ولی نگران نباشید کلیپی برای شما آماده کردم که راه درمان صفرای زیادی را در بدن در طب سنتی به راحتی بیان میکنه. بدون خرج کردن مبالغ زیاد و هنگفت برای درمان صفرا. فقط کافیه کلیپ زیر را ببینید.

برای دیدن کلیپ چند لحظه صبر کنید

 

کلیپ بالا را نگاه کنید و صفرا بر سنتی را استفاده کنید بدون نیاز به داروهای مضر شیمیایی

فقط کافیه کلیپ بالا را ببینید دیگه نیاز به استفاده از داروهای شیمیایی نیست فقط اگر طبق آموزش این کلیپ پیش برید فقط با پنج هزار تومان شاید هم خیلی کمتر میتونید صفرا را از بدن خود خارج کنید.

میگن صفرا یه مایع زرد رنگه که اگر زیاد در بدن باشه روی گوارش و معده تاثیر بدی دارد. کیسه صفرا در زیر کبدتان قرار میگیره و نقش خیلی مهمی در بدن داره و اگر زیادی باشه دردهایی در معده ایجاد میکنه البته فراموش نکنید که در احادیث معصومین اومده که معده خانه هر دردی است این حدیث خیلی مفهوم داره و اونم آینه که اکثر دردهایی که در بدن انسان قرار میگردد همش به خاطر معده است خیلی از غذاها که نباید بخوره، میخوره، خیلی از نوشیدنی های مختلف رو که نباید میخوره و بعدش دیگه دچار معده درد میشه

تعریف صحیح از کیسه صفرا طبق نظر پزشکان: عضوی از بدن است که تا وقتی کارش را درست انجام می دهد، کسی متوجه حضور آن نمی شود و به آن اهمیت نمی دهد. خیلی وقت ها همین کم توجهی ها به کیسه و خواسته های اوست که با دردهای شدید، ناراحتی خود را اظهار می کند. آن وقت است که دیگر زندگی فرد مختل شده و تمام حواسش به همین کیسه جمع می شود.

اما راه درمان صفرا چیست؟

فقط کافی است که کلیپ بالا که از استاد ضیائی است را ببینید که چگونه این بیماری را درمان کنید به همین آسانی

کلیپ سرا وب‌سایت

یک نظر

  • کیسه صفرا عضوی از بدن است که تا وقتی کارش را درست انجام می دهد، کسی متوجه حضور آن نمی شود و به آن اهمیت نمی دهد. خیلی وقت ها همین کم توجهی ها به کیسه صفرا و خواسته های اوست که با دردهای شدید، ناراحتی خود را اظهار می کند. آن وقت است که دیگر زندگی فرد مختل شده و تمام حواسش به همین کیسه صفرا جمع می شود.

    http://www.salamatnews.com/uploads/image_13930624288390.jpg

    به گزارش سلامت نیوز به نقل از تبیان،همه ما توجه ویژه ای به قلب، مغز و حتی پوست خود داریم. چراکه همه می دانیم اینها عضوهای اصلی و مهمی از بدن هستند و بیماری آنها تهدید کننده زندگی ما خواهد بود. اما در مورد دیگر اندام های مبهم بدن چه؟ مثلا کیسه صفرا، درباره آن چه می دانید؟

    سلامت نیوز: علایم بیماری های کیسه صفرا

  • نظرات بسته شده است.