دانلود خلاصه کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر

دانلود خلاصه کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر

دانلود خلاصه کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر

در این بخش خلاصه کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و لین کلر و ترجمه محمد علی عبدالوند و کامبیز حیدرزاده در ۱۴۳ صفحه با کیفیت عالی در اختیار دانشجویان عزیز قرار داده شده است،در صورت نیاز می توانید این فایل را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.نگاهی مختصر به کتاب:
موفقیت شرکت ها در اغلب مواقع به توان بازاریابی بستگی دارد. چنانچه تقاضای کافی برای کالاها و خدمات وجود نداشته باشد تا شرکت بتواند از آن سودی حاصل…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.