خرید و معرفی ۳۶ مدل جاروبرقی پرفروش

خرید جاروبرقی پرفروش

این روزها در هر خانه ، اداره یا مغازه جارو برقی وجود دارد و تمیز کردن محل کار و زندگی بدون آن غیرممکن و غیرممکن است. اگر به دنبال جاروبرقی در بازار این محصول باشید ، با طیف گسترده ای از محصولات روبرو می شوید که هم از نظر ظاهری و هم از ابعاد مختلفی برخوردار هستند. اگرچه عملکرد همه آنها با مکش همراه است ، اما مواردی در هر یک وجود دارد که آنها را از دیگری متمایز می کند یا یکی را از دیگری برتر می کند. این راهنمای خرید ویژگی هایی را که باید هنگام انتخاب و خرید جارو برقی مورد توجه قرار گیرد ، بیان می کند. البته این مقاله از پرداختن به جاروبرقی های صنعتی که دنیای دیگری دارند خودداری کرده و به کالاهایی می پردازد که در گروه جاروبرقی های خانگی تا نیمه صنعتی قرار دارند و هم اکنون در بازار موجود هستند.

[digikala41616008753]

جهت مشاهده مدل های دیگر جاروبرقی کلیک کنید

جهت مشاهده مدل های دیگر جاروبرقی کلیک کنید

جهت مشاهده لوازم جانبی جاروبرقی و بخار شو کلیک کنید

جهت مشاهده لوازم جانبی جاروبرقی و بخار شو کلیک کنید

جاروبرقی‌ها ازنظر ظاهر به ۲ دسته‌ی کلی تقسیم می‌شوند:

  • جاروبرقی‌های ایستاده
  • جاروبرقی‌های خوابیده

جاروبرقی‌های ایستاده که به جاروهای عصایی هم شناخته می‌شوند آن‌هایی هستند که مخزن زباله‌ی آن‌ها، موتور، پارویی و دستگیره همگی در یک بدنه جای گرفته‌اند و مهم‌ترین شاخصه آن‌ها این است که فاقد خرطومی هستند. این جاروبرقی‌ها طی زمان تغییرات عمده‌ای در موتور و مخزن داشته‌اند ولی ظاهر کلی آن‌ها تغییر چندانی نکرده است. جاروهای عصایی به خاطر ظرفیت محدود مخزن زباله برای مساحت‌های بزرگ مناسب نیستند و معمولا سیم‌جمع‌کن ندارند و سیم برق آن‌ها به‌صورت دستی جمع شده و به گیره‌های روی بدنه آویزان می‌شود.

در مدل‌های پیشرفته قسمت موتور جارو طوری طراحی‌شده تا بتوان آن را از بدنه جدا کرد و به‌صورت جاروی دستی هم از آن بهره برد. جاروبرقی‌های خوابیده همان‌هایی هستند که با شنیدن کلمه‌ی «جاروبرقی» معمولا در ذهن هرکسی تداعی می‌شوند. شاخصه‌ی اصلی این دستگاه‌ها وجود خرطومی و لوله‌ی فلزی آن‌هاست.

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *