خرید و معرفی انواع لبنیات ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

خرید آنلاین انواع لبنیات

لبنیات از جمله شیر ، ماست ، پنیر ، دوغ ، کشک و کره و بستنی و خامه و شیر خشک گروه های غذایی با ارزش غذایی بالا هستند.
در هرم غذایی ، محصولات لبنی جایگاه ویژه ای دارند و تأکید می شود که هر فرد بسته به سن و جنسیت خود باید بین ۲ تا ۴ واحد شیر یا سایر محصولات لبنی در روز مصرف کند.

پروتئین شیر بی نظیر و با کیفیت است ، همچنین کلسیم مورد نیاز بدن را تأمین می کند و از بروز اختلالات و آسیب های استخوانی جلوگیری می کند و مصرف کافی این پروتئین در کودکان و نوجوانان نیز به رشد قد آنها کمک می کند. لبنیات همچنین بهترین منبع برای بسیاری از ویتامین ها از جمله ویتامین A و ویتامین B ، به ویژه B2 است.

برای خرید انواع لبنیات کلیک کنید

خرید انواع لبنیات به صورت آنلاین

خواص و معرفی شیر و ماست

شیر و ماست از نظر ارزش غذایی تفاوتی ندارند. در حقیقت ، ماست شیری است که مقداری از قندها را تخمیر کرده و به اسید لاکتیک تبدیل می کند. میزان ترشی ماست به میزان تخمیر بستگی دارد ، بنابراین هرچه ماست تخمیر شده تر ، ماست ترش تری داشته باشید. از آنجا که شیر تبدیل به ماست می شود و آب موجود در آن تبخیر می شود ،

خرید انواع ماست و دوغ محلی و ساده

یک لیوان ماست به اندازه یک لیوان شیر مغذی است اما میزان انرژی ماست کمی کمتر است. از طرف دیگر ، کلسیم و مواد معدنی به دلیل وجود اسید لاکتیک در ماست بهتر جذب می شوند.

برای خرید و معرفی انواع شیر و سرشیر کلیک کنید

خرید انواع شیر و سرشیر

اول از همه ، فواید نوشیدن شیر غیرقابل انکار است. شیر یک منبع غذایی طبیعی برای پستانداران است. حیوانات ، از جمله انسان ، شیر تولید می کنند تا نوزادان خود را تغذیه کنند تا زمانی که نوزادان آنها برای خوردن غذای جامد آماده شوند. شیر حاوی مواد مغذی ارزشمندی مانند کلسیم و پروتئین است که به رشد سریع بدن کمک می کند. تحقیقات در مورد شیر متناقض است ، برخی آن را مضر و برخی آن را غذایی مغذی می دانند.

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *