خرید آنلاین و معرفی محصولات پروتئینی ۲۳ آبان ۱۴۰۰

خرید آنلاین محصولات پروتئینی

معرفی و خرید محصولات پروتئینی در پایین همین صفحه:

تخم مرغ و طیور

گوشت قرمز

مرغ و طیور

ماهی، میگو و خاویار

پنیر پیتزا

همبرگر و کباب لقمه

سوسیس و کالباس

پروتئین ها ساختار عضلانی را تشکیل می دهند. بنابراین به این معنی است که هرچه پروتئین بیشتری مصرف کنید ، ساختار عضلانی شما قویتر خواهد بود.

جای تعجب نیست ، بیشتر مطالعات نشان می دهد که مصرف پروتئین بیشتر باعث افزایش توده عضلانی و افزایش قدرت بدنی می شود.

اگر از نظر جسمی فعال هستید ، وزنه بردار هستید یا سعی در ساخت و تقویت عضلات دارید ، اطمینان حاصل کنید که پروتئین کافی دریافت می کنید.

حداکثر جذب پروتئین از کاهش عضلات در هنگام تغییر شکل بافت ، به عنوان مثال در هنگام کاهش وزن جلوگیری می کند.

برای خرید و معرفی انواع پروتئینی ها بر روی عکس زیر کلیک کنید

 خرید و معرفی انواع تخم مرغ های ساده، محلی، شتر مرغ و بلدرچین با قابلیت ارسال به شهرهای بزرگ

خواص تخم مرغ ساده و محلی 

ویژگی اصلی تخم مرغ و تفاوت آن با سایر غذاها ، ترکیب پروتئین و مواد مغذی مانند کولین ، لوتئین و گزانتین و تولید انرژی بسیار کم است.

خواص تخم مرغ بلدرچین به طور مختصر:

بمبی از تغذیه و ویتامین ها است! اگر به دنبال مواد با ارزش و سالم در غذای خود هستید ، توصیه می کنیم تخم بلدرچین بخورید.

خواص تخم شتر مرغ به طور خلاصه:

تخم مرغ شترمرغ حاوی بسیاری از مواد معدنی ، ویتامین ها و منبع غنی پروتئین است. تخم مرغ های این پرندگان کالری بسیار بالایی دارند و مصرف آنها فواید زیادی دارد.

 خرید آنلاین تخم مرغ ساده، محلی،شتر مرغ و بلدرچین با قابلیت ارسال به تمامی شهرها

خرید و معرفی انواع گوشت قرمز 

اگر به درستی گوشت قرمز خورده شود ، منبع خوبی از مواد مغذی خواهد بود. در عین حال ، خوردن بیش از حد گوشت قرمز می تواند منجر به مشکلات زیادی شود ، از جمله کلسترول بالا و علائم بیماری قلبی ، که در واقع ناشی از وجود چربی در گوشت است.

خرید و معرفی گوشت مرغ، بلدرچین و گوشت شتر مرغ و دیگر طیور 

گوشت مرغ دارای ارزش غذایی ویژه ای برای سلامت انسان است ، علاوه بر این ، گوشت مرغ همچنین دارای بسیاری از ویتامین های مختلف مانند ویتامین C ، ویتامین B 6 ، فولات ، نیاسین ، ریبوفلاوین ، تیامین ، ویتامین B12 ، ویتامین E ، ویتامین E D و ویتامین K است. .

گوشت شترمرغ مانند گوشت گاو با طعم مشابه به نظر می رسد ، اما از نظر کالری ، چربی و کلسترول مشترکات بسیار کمی دارد. گوشت شترمرغ ۶۶٪ چربی کمتری نسبت به گوشت گاو و ۵۰٪ چربی کمتر از مرغ دارد.

آیا اطلاع دارید که گوشت بلدرچین منبع خوبی از نیاسین ، فسفر ، کلسیم ، مس ، تیامین ، ریبوفلاوین ، ویتامین B6 ، روی ، آهن و سلنیوم است ، بیماری هایی مانند آسم ، تشنج ، فشار خون بالا ، نوراستنیا یا در مواردی از اختلالات روانی را درمان می کند. ، و همچنین خواب بسیار مفید.

خرید و معرفی گوشت ماهی و میگو

خواص گوشت ماهی: انواع ماهی ها برای سلامتی انسان مفید هستند. ماهی سرشار از مواد مغذی است که اکثر مردم به اندازه کافی از آنها کافی نیستند.

خواص گوشت میگو:نیاسین نقش های مختلفی در متابولیسم دارد که کمبود آن باعث ضعف عضلانی ، از دست دادن اشتها ، سوtion هاضمه و بثورات پوستی می شود و کمبود شدید آن منجر به پلاگرا با رنگ پوست خشک و تیره و پوسته پوسته شدن آن و همچنین اسهال و البته سلامت روان می شود.

خرید آنلاین و معرفی انواع پنیر پیتزا 

استفاده همزمان از پنیر پیتزا با بسیاری از سبزیجات باعث می شود مواد ناسالم آن کمتر در جریان خون جذب شده و در نتیجه اثرات مضر آن کاهش یابد. چربی موجود در پنیر پیتزا خوب نیست زیرا چربی اشباع شده و ترانس است.

خرید و معرفی انواع کباب لقمه و همبرگرها

همبرگر یکی از فست فودها است و مصرف آن مضر در نظر گرفته می شود ، با این حال اخیراً در مطالعه محققان ، این ماده غذایی به عنوان یکی از سالم ترین وعده های غذایی در نظر گرفته شده است. گوشت بسیار مناسب است و نگران مضرات آن نیست. اثرات تهیه این ماده غذایی محبوب.

معرفی و خرید انواع سوسیس و کالباس

سوسیس یکی از نمونه غذاهایی است که به راحتی آماده می شود و در عین حال خوشمزه است و به همین دلیل محبوبیت زیادی دارد.

غذای بیشتر مردم ایران این غذای خوشمزه و حاضری است. سوسیس و کالباس اگر از جای معتبری تهیه شده باشد نه تنها مضر بلکه دارای خواص هم می باشد

[BASALAM61622970794]

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *