بیوگرافی سینا حجازی ، شوخ ترین خواننده ایران


بیوگرافی سینا حجازی ، شوخ ترین خواننده ایران

سینا حجازی

سینا حجازی متولد ۱۳۶۱ در شهر رضا اصفهان، خواننده است. سینا حجازی ترانه‌سرا، نوازنده و خواننده و بازیگر ایرانی سبک پاپ، رگی است.

 

سینا حجازی

تولد: ۱۳۶۱/۱۱/۰۳

ملیت: ایران

سبک‌(ها): پاپ رگی

ساز(ها): کوبه‌ای

 

عکس سینا حجازی و پدرش صدرالدین حجازی

 

سینا حجازی متولد ۱۳۶۱ در شهر رضا اصفهان، خواننده است.

سینا حجازی ترانه‌سرا، نوازنده و خواننده و بازیگر ایرانی سبک پاپ، رگی است.

او فرزند صدرالدین حجازی بازیگر ایرانی است.

دانشجوی انصرافی رشته مدیریت دولتی است، می گوید  ترم هشتم درحالی‌ که فقط شش واحد برایم باقی مانده بود، به این نتیجه رسیدم که تنها چیزی که از دانشگاه یاد گرفتم، این است که باید از آن‌جا بزنم بیرون، چون هیچ چیز در دانشگاه یاد نمی‌ گیرید

 

سینا حجازی ترانه‌سرا، نوازنده و خواننده و بازیگر ایرانی سبک پاپ، رگی است.

 

سینا حجازی تاکنون بیش از ۶۰ تک آهنگ منتشر کرده که در اینترنت در دسترس همگان قرار گرفته‌است. بیشتر ترانه‌های سینا حجازی را خود او گفته‌است. وی با خواندن تیتراژ مجموعهٔ تلویزیونی مسیر انحرافی، وجههٔ یک خوانندهٔ رسمی را به خود گرفت و در مدت‌زمان کوتاهی خودش و آثارش را به جامعهٔ موسیقی معرفی کرد.

 

نخستین آلبوم او با نام رؤیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ منتشر شد. طراحی جلد این اثر را بزرگمهر حسین‌پور بر عهده گرفت. وی در شب یلدای ۹۵ در برنامه زندهٔ حرف تو برف که توسط فرزاد حسنی اجرا شد برای اولین بار در تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی ایران حاضر شد او در اسفند ۹۵ هم در برنامه خندوانه مهمان رامبد جوان شد و چند قطعه از کارهای خود را اجرا کرد. او تاکنون پنج بار به اجرای کنسرت پرداخته که همگی آنها در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران بوده‌است. او همچنین سابقه خواندن تیتراژ برنامهٔ ویتامین۳ با قطعهٔ ینی صبح شده و تیتراژ سریال شهرک جیم با قطعهٔ دلتنگ را دارد.

 

سینا حجازی تاکنون بیش از ۶۰ تک آهنگ منتشر کرده 

 

پدر بازیگر پسر خواننده

سینا با قدرت می گوید که فرزند صدرالدین حجازی (بازیگر سینما و تلویزیون) است و هرگز از پارتی و رانت برای به شهرت رسیدن استفاده نکرده جالب است که در این سال ها، صدرالدین حجازی هم هرگز برای پسرش متوسل به پارتی بازی نشده و او نیز روش کاری پسرش را می پسند.

سینا تجربه بازیگری رو نیز دارد و در فیلم از بلور خون بعنوان با پدرش هم بازی بوده است.

 

شروع موسیقی از رو کتاب

همه چیز را خودم یاد گرفتم و تئوری موسیقی را از روی کتاب های آموزشی آموختم. البته به صورت پراکنده کلاس هایی رفتم که تجربه ناموفقی بود مثلا در جلسه دوم کلاس آواز با استاد دعوا کردم و در جلسه سوم کلاس پیانو به استاد گفتم چیزهایی را که درس می دهید، نمی خواهم. شما طبق قواعد و اصولی پیش می روید که به درد من نمی خورد.

 

موسیقی سینا حجازی به موسیقی جاماییکایی یعنی سبک رگه پهلو می زند 

 

طنز موسیقی سینا حجازی

مشکل طنز است همین که خیلی ها طنز من را درک نمی کنند و به آن می خندند، درحالی که ظاهر قضیه خنده آور است و بعضی از کارهای من به شدت غم انگیز است.

 

اولین آلبوم

نخستین آلبوم او با نام رؤیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ منتشر شد. طراحی جلد این اثر را بزرگمهر حسین پور بر عهده گرفت.وی در شب یلدای ۹۵ در برنامه زندهٔ حرف تو برف که توسط فرزاد حسنی اجرا شد برای اولین بار در تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی ایران حاضر شد او در اسفند ۹۵ هم در برنامه خندوانه مهمان رامبد جوان شد و چند قطعه از کارهای خود را اجرا کرد. او تا کنون پنج بار به اجرای کنسرت پرداخته که همگی آنها در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بوده است

 

بیوگرافی سینا حجازی

 

سبک موسیقی سینا حجازی

موسیقی او نه تند و ریتمیک است و نه شش و هشت. موسیقی او به موسیقی جاماییکایی یعنی سبک رگه پهلو می زند و ویژگی اصلی اش در نوع اجرای اوست. خواندن سینا حجازی حالتی فانتزی دارد و می توان گفت در بعضی لحظات، کمیک است.

او در کلام هم طنازی های خاص خودش را دارد هر چند خیلی به وزن و قافیه توجه نمی کند و گاهی به نثر نزدیک می شود اما همیشه و از جمله در قطعات همین آلبوم، در کارهایش جملات مخاطب پسند زیادی دارد که می تواند مخاطبان به ویژه تین ایجر را به شدت جذب کند.

اغلب قطعات ریتم آرامی دارند و چندان شلوغ و پرهیجان نیستند. نکته اما اینجاست که سبک او در موسیقی پاپ ما یگانه است و حضورش می تواند تکاپویی در این بازار تکراری ایجاد کند.

 

ماجرای ازدواج سینا حجازی با میترا حجار

میترا حجار چندی پیش مهمان برنامه دورهمی شد و در این برنامه به مساله ای اشاره کرد که چند سالی است حواشی زیادی برای او دربر دارد. این بازیگر کشورمان در برنامه دورهمی اعلام کرد که مجرد و است و ازدواج نکرده است. این صحبت میترا حجار روی بسیاری از ماجراهای اطرافش خط بطلان کشید و دلیلی شد تا به بررسی ماجرای ازدواج او با سینا حجازی که چند سالی است در رسانه ها مطرح شده است بپردازیم.

 

عکس سینا حجازی در میان طرفدارانش

 

آهنگ های سینا حجازی:

عایشه

شیرین

دلتنگ

من خوابشو دیدم

نشدیم

ببخشید عزیزم

ستاره

رویا

گل خونه

باریدم 

آی دل

زن

یعنی صبح شده

خداحافظ عشقم

مریض

پونه

 زن معمولی

اما

من و ما

بزار بگن

ماهی سیاه کوچولو

خلیج ایرانی

 

آهنگهای سینا حجازی

 

عکس های سینا حجازی

 

گردآوری:بخش فرهنگ و هنر بیتوته

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.