آیا امکان بارداری بدون دخول وجود دارد؟

آیا اصلا امکان بارداری بدون دخول وجود دارد؟

 
بارداری بدون دخول,حاملگی بدون دخول,بارداری بدون رابطه جنسی کامل

احتمال بارداری بدون دخول وجود دارد

 

سوالی که بسیاری از مشتریان ما می پرسند این است که آیا امکان بارداری قبل از دخول آلت به واژن وجود دارد؟

روند بارداری اساساً پیچیده است و بسیاری از زوجین گاهی اوقات برای چندین سال قادر به بچه دار شدن نیستند. اما در همین حال ، مواردی از حاملگی خارج رحمی دیده شده است که باید زوج های بکر باشند ، از سلامتی خوبی برخوردار هستند و هیچ قصد بچه دار شدن ندارند. تنظیم شود.


بنابراین بهتر است قبل از شروع رابطه با شریک زندگی خود با متخصصان مربوطه مشورت کنید تا بتوانید در این زمینه اطلاعات لازم را کسب کنید.

از نظر پزشکی حقیقت این است که بارداری می تواند بدون مقاربت جنسی (نفوذ) رخ دهد. اگر حالات زیر داشته باشید احتمال بارداری شما هست

  • اگر مقداری از اسپرم مرد همراه با منی وارد رحم زن شود یا منی به ناحیه واژن نزدیک شود.
  • اگر نطفه وارد سیستم تولیدمثل زن شود ، اگر انزال در اطراف ناحیه واژن انجام شود ، یا اگر مایع منی به دست برسد و انگشتان شما ناحیه واژن را لمس کند.
  • انزال به دلیل تحریک جنسی است و آلت تناسلی مرد در نزدیکی واژن با بدن شما تماس می گیرد.
خیلی از زوجین ترس این را دارند که بدون اینکه دخولی صورت بگیرد آیا فرد حامله می شود یا خیر؟ داشتن این نگرانی و این سوال که آیا من حامله هستم یک سوال قدیمی است و قدمت آن به قدمت روابط جنسی بشر می‌رسد. همیشه بعد از روابط جنسی خطرناک زوجین نگران این مساله هستند که آیا رابطه جنسی آنها منجر به حاملگی شده است؟ در ادامه اطلاعات جامع و کاملی را خواهید خواند.
 

علائم بارداری را بدونید.

*

*

آیا احتمال بارداری بدون دخول وجود دارد؟
– احتمال بارداری بدون دخول و باردار شدن دختر باکره و حاملگی با پیشاب بدون پاره شدن بکارت و احتمال حامله شدن در صورت وجود پرده بکارت وجود دارد.

– هر زمان آلت مردانه با محدوده واژن در تماس قرار گیرد، شانس باردار شدن وجود دارد. اگر چه احتمال آن به اندازه هنگامی نیست که که انزال کامل صورت می‌گیرد، اما به هر حال احتمال باردار شدن وجود دارد.

– مایع پیش انزال همان مایع شفافی است که پیش از انزال از آلت مردانه تراوش می‌کند.بیشتر مردها کنترلی روی آن ندارند و تراوش آن را احساس هم نمی‌کنند. این مایع دارای تعدادی اسپرم است پس می‌تواند بارداری ایجاد کند.

– برخی کارشناسان می‌گویند اگر لباس کاملا آغشته به اسپرم شود و با واژن خانم در تماس قرار گیرد، احتمال بسیار ضعیفی برای باردار شدن وجود دارد.تاکنون بررسی‌های دقیق و خاصی در این باره انجام نشده است.اگر چه این احتمال اندک است، در صورت شک داشتن به تماس با اسپرم، بهتر است از قرص‌های پس از نزدیکی (قرص ضد بارداری اورژانس) استفاده کنید.

– چندان فرقی نمی‌کند که در چه ساعت و زمانی نزدیکی داشته باشید. مهم‌ترین مساله وجود اسپرم در لوله‌های فالوپ هنگام تخمک‌گذاری است. البته پژوهش‌هایی نشان داده‌اند که مثلا تخمک‌گذاری در بهار، بیشتر نزدیک به سپیده‌دم رخ می‌دهد.

– در برخی موارد رابطه از پشت به معنای دخول در مقعد نبوده و آلت تناسلی مرد در نزدیکی واژن قرار می‌گیرد. در این حالت اگر مایع منی به نوعی روی قسمت خارجی دستگاه تناسلی زن ریخته باشد این احتمال وجود دارد که برخی از اسپرم‌ها به دیواره‌های اطراف چسبیده و خود را وارد مجرای واژن کنند.

شرایط بارداری بدون دخول:
با توجه به موارد ذکر شده دریافتیم که برای وقوع حاملگی می‌بایست موارد زیر اتفاق بی‌افتد:
۱. رابطه جنسی حداکثر در فاصله کمتر از ۳۶ ساعت بعد از تخمک‌گذاری و یا کمتر از ۷۲ ساعت قبل از تخمک‌گذاری برقرار شود.
۲. کل روزهای احتمال تخمک‌گذاری در زن با توجه به سیکل قاعدگی تنها ۱۰ روز در یک سیکل می‌باشد.
۳. اسپرم بتواند خود را در این محدوده‌ی زمانی اعلام شده از مسیر طولانی ابتدای واژن به لوله شیپوری رحم برساند.
۴. در صورتی که دختر باکره باشد اسپرم بتواند از سوراخ پرده بکارت عبور کرده و خود را به داخل واژن برساند.

با توجه به موارد ذکر شده و احتمال‌های بررسی شده می‌بایست گفت که احتمال وجود حاملگی در صورت باکره بودن دختر وجود دارد ولی این احتمال بسیار کم است. این اتفاقی معمول است که پس از برقراری رابطه جنسی زنان از ترس حاملگی دچار استرس شده و همین استرس و نگرانی پریود شدن آنها را به تعویق می‌اندازد و به دنبال آن پریود نشدن استرس حاملگی را بیشتر می کند و آنها در چرخه ای از استرس و نگرانی قرار می گیرند.

بارداری بدون دخول,حاملگی بدون دخول,احتمال بارداری بدون دخول

احتمال باردار شدن بدون دخول بسیار کم است

سوالات مربوط به احتمال بارداری بدون دخول
۱- اگر رابطه جنسی نداشته باشم چه می شود؟
باردار شدن بدون داشتن رابطه جنسی نیز رخ می دهد، اگر موارد زیر اتفاق بیفتد:
-اسپرم به مهبل (واژن) وارد شود – به عنوان مثال، اگر مایع منی روی انگشتان دست شما یا همسرتان باشد و واژن را لمس کنید
-انزال در نزدیکی واژن رخ دهد
-آلت تناسلی در نزدیکی واژن ارضا شود.
احتمال باردار شدن در این روش ها بسیار کم است زیرا اسپرم فقط مدت کوتاهی در خارج از بدن زندگی می کند. با این حال، اگر در حال برنامه ریزی برای بارداری نیستید، دانستن این موضوع مهم است که احتمال بارداری به این روش ها وجود دارد.

۲- آیا احتمال بارداری در نزدیکی خشک (بدون روانکاری واژن) وجود دارد؟
این حالت زمانی است که دخول رخ نمی دهد اما تماس پوستی در ناحیه تناسلی وجود دارد. باز هم، هر زمان آلت تناسلی و واژن در تماس قرار می گیرند، خطر کمی برای بارداری و خطر انتقال STD وجود دارد. تنها چیزی که باید اتفاق بیفتد این است که مایع منی در داخل واژن نشت کند.

۳- آیا اسپرم میتواند از طریق لباس منتقل شود؟
اگر لباس به طور کامل آغشته به اسپرم باشد و در تماس مستقیم با واژن زن باشد، احتمال دارد اسپرم بتواند وارد واژن شود، اما این اتفاق بسیار بعید است.

۴- آیا ممکن است بارداری در اثر رابطه جنسی مقعدی رخ دهد؟
بارداری نمی تواند در اثر رابطه جنسی مقعدی اتفاق بیفتد، اما به دلیل اینکه دهانه واژن و مقعد بسیار نزدیک است، احتمال انتقال اسپرم به مهبل (واژن) وجود دارد. با این حال، این امر بسیار بعید است.

۵- آیا بارداری می تواند در اثر رابطه جنسی دهانی رخ دهد؟
اگر دستگاه تناسلی مرد و زن در تماس با یکدیگر قرار نگیرد و اسپرم به قسمت واژن وارد نشود، هیچ فرصتی برای بارداری وجود ندارد.

نکته مهم در مورد بارداری بدون دخول:
دقت داشته باشید فرایند حاملگی فرایندی است که به این سادگی‌ها امکان پذیر نمی‌باشد. مواردی هستند که پس از چندین بار رابطه جنسی کامل هنوز احتمال بارداری در بین آن‌ها کم بوده پس به استرس و نگرانی خود خاتمه دهید.

گردآوری: بخش زناشویی بیتوته

niniban.com

 

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *