آموزش تصویری مدل بافت موی هلندی در هشت مرحله

آموزش مدل بافت موی هلندی در هشت مرحله

 

آموزش مدل بافت موی هلندی در هشت مرحله

 

مراحل بافت موی هلندی

آموزش مدل بافت موی هلندی

کلیپ آموزش بافت موی کناری هلندی

 

بافت مو همیشه یکی از راههای جمع کردن مو ولی به سبکی شیک و مدل دار است. اگر نمی خواهید به سادگی موهایتان را پشت سر جمع کرده و ببندید می توانید از انواع بافت ها کمک بگیرید. بافت های متنوعی وجود دارد که برخی از آنها پیچیدگی های خاصی دارند. یکی از این مدل ها، بافت موی هلندی است. آموزش بافت موی هلندی نیز همانند بافت موی فرانسوی یکی از منظم ترین و شیک ترین مدل هاست. این مدل اگر از دو طرف صورت انجام شود به بافت موی بوکسور معروف می شود. اگر نمی دانید چطور این بافت را انجام دهید، این هشت مرحله  می تواند به شما کمک کند.

مدل بافت موی هلندی زیبا برای دور سر

مرحله ۱ : شما برای انجام دادن بافت موی هلندی، ابتدا باید وسایلی که مورد نیازتان است را فراهم کنید. آنها شامل : یک آینه، شانه دم موشی برای قسمت کردن مو، برس موی دندانه دار، کلیپس مو، اسپری مو یا شامپوی خشک، می شود.

مرحله ۲ : با استفاده از شانه دم موشی موهایتان را از وسط به دو نیم تقسیم کنید.سمتی که فعلا نمی خواهید ببافید را با کلیپس مو نگه دارید تا در کارتان اختلال ایجاد نکند. قسمتی که می خواهید ببافید را کمی اسپری مو بزنید و شانه کنید تا مرتب شود.

مرحله ۳ :  قسمت باریکی از موهایتان را از جایی که فرق سرتان را باز کرده اید جدا کنید ( جلوی سر ) و به سه قسمت مساوی تقسیم کنید. قسمت شماره ۱ جلوی سر قرار دارد ، قسمت شماره ۲ وسط و قسمت شماره ۳ پشت قرار می گیرد. همانند بافت معمولی این قسمت ها را روی هم قرار دهید ( یک زیر دو و سه زیر یک قرار می گیرد. )

مرحله ۴ : مرحله قبل را تکرار می کنید با این تفاوت که هر بار یک قسمت به اندازه قسمت های قبلی از کناره ها به آن اضافه می کنید. (یک قسمت کنار قسمت شماره ۱ و یکی کنار قسمت شماره ۳ ). همین کار را ادامه می دهیم تا به قسمت های پایین مو برسیم.

مرحله ۵ : به این مرحله از بافت هلندی که برسید یعنی تمام موهای این سمت از سرتان را بافته اید و چیزی باقی نمانده است. باید بافت را طوری انجام دهید که از پشت گوش شکل بگیرد. موها را تا پایین ببافید و با یک کش که خیلی مشخص نیست آن را ببندید.

مرحله ۶ : حالا نوبت به سمت دیگر سر می رسد. موها را به همان اندازه قسمت کنید و همان مراحل را در این سمت از سر نیز انجام دهید.

مرحله ۷ :  اگر موهایتان را خیلی محکم بافته اید کمی این بافت ها را از هم باز کنید.

مرحله ۸ : روی بافت ها اسپری بزنید تا اگر قسمت هایی از آن نامرتب است، مرتب شود. حالا بافت شما تکمیل شده است و موهایتان مرتب و منظم شده است. شما با موفقیت موهایتان را با آموزش بافت موی هلندی یا بافت بوکسور جمع کرده اید.

مراحل بافت موی هلندی

منبع: بانوی شهر

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.