آموزش بافت مو به روشی کاملا آسان+فیلم

آموزش بافت مو به روشی کاملا آسان+فیلم

Hair texture training in a very easy way

آموزش دیگری از مدل بافت مو در عرض چند دقیقه

Teach another model of hair texture in a few minutes

دومى‏: او را به علوم حقیقى و خصال حمیده اى که سعادت ابدى را به دنبال دارد، تحریص مى کند و این دو در قرآن مطرح شده است، وَهَدَیْناهُ النَجْدَین او را به راه خیر و شر هدایت نمودیم.

۲- إِنّا هَدَیْناهُ السَّبیلَ إِمّا شاکِراً اوْ کَفور ما راه را به او نشان دادیم، خواه شاکر باش یا ناسپاس.

اى انسان اگر شهوات و تمایلات خود را مطیع و متضاد عقل کردى، صراط مستقیم را یافتى‏ وَ فُزتُ فوزاً عَظیماً،

ولى اگر شهوت را بر عقل غالب کردى و آن را در به دست آوردن خواسته هاى آن، قرار دادى که از طریق چاره اندیشیها آنها را تأمین نماید، باور و یقین کن که به هلاکت و خسران مبین رسیده ‏اى.

نگاهى کوتاه‏

در مورد [خود] و یا نفس به خلاصه اقوالى که علما و دانشمندان مطرح نموده اند مى پردازیم.

  1. عدّه اى را اعتقاد بر این است که مراد از خود شناسى، شناخت عجز و ناتوانى هاست تا جائى که او قدرت هیچ چیز حتى برکنار کردن مگس و پشه را، از خویش ندارد.
  2. عدم امکان این شناخت منظور است یعنى ممکن نیست که کسى بتواند نفس خویش را بشناسد همانطورى که شناخت خدا غیر ممکن است نفس هم، چنین مى‏باشد و از حدیث نبوى (صلى الله علیه وآله)، [مَن عَرَفَ نَفسَه فَقَد عَرَفَ رَبَّه‏] تعلیق به محال بودن را فهمیده‏اند.

 

  1. مراد شناخت آن کمالات و زیبائیهایى است که در نفس وجود دارد و چون نفس همان روح مخصوص الهی ست که بر جان بشر دمیده شده است.

نفس یا خود، همان نهالى است که در این کشور پهناور وجود کاشته شده است که به وسیله انسان از طریق برنامه هاى باغبان هستى، آبیارى مى شود تا به بار نشیند و او را به یک موجود ملکوتى و آسمانى تبدیل کند.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.