خورشت آلو قیسی بسیار خوشمزه آماده کردم با موادی ساده و بسیار خوشمزه

خورشت آلو قیسی

خورشت آلو قیسی بسیار خوشمزه آماده کردم برای شما

یکی از میوه هایی که خیلی استفاده در خانه ها دارد، آلو یا سب زمینی است که در انواع غذاها به کار رفته می شود و خاصیت هایی بسیار زیادی دارد و حتی در استعمالات خارجی هم به کار برده می شود . حتی در جایی خواندم که نوشته بود برای ریزش مو هم کاربرد دارد. اما ببینید امروز می خواهم برای شما غذایی را درست کنم یعنی آموزش دهم که سیب زمینی هم داخلش است . این غذا بسیار خوشمزه است و طرفداران بسیاری دارد. خیلی ها از خوردن این غذا لذت می برند.

خورشت آلو قیسی

سیب زمینی گیاه بومی آمریکای جنوبی است و هنوز هم بصورت وحشی در شیلی و آرژانتین می روید .در قرن شانزدهم بوسیله اسپانیولی ها به اروپا برده شد و اکنون در اروپا و آمریکا از نظر مصرف اولین سبزی است .

خورشت آلو قیسی

پوست سیب زمینی ماننده پوست میوه ها وسبزیجات دارای ماده آنتی اکسیدان است بنابراین از پیر شدن سلولها و نیز از بوجود آمدن سلولهای سرطانی جلوگیری می کند .

 اما آموزش این غذا

اسم غذا خورشت خوشمزه آلو قیسی

مواد لازم?

?گوشت قرمز ۴تکه
?قیسی(برگه زرد الو) ۸عدد
?الوخشک ۸عدد
?رب و نمک به میزان لازم

طرز تهیه?

ابتدا الو و قیسی هارو میشوریم و داخل اب دو ساعت خیس میکینم .

گوشت قرمز و با پیاز و اب میزاریم بپزه نیم پز که شد نمک میزیم تا کامل بپزه بعد که گوشت ها پختن الو وقیسی رو تو روغن و رب گوجه فرنگی کامل تفت بدید و بعد گوشت ها رو همراه باآبگوشت روی الوها میریزیم و نیم ساعت میزاریم اروم بپذره تا خوب جا بیوفته و هم میزنیم تا الوها تقریبا له بشن .بعد بابرنج سرو میکنیم.

نکته لازم:

?هرچه تعداد الو ها بیشتر باشه خورشت ترش تر میشه و هر چه قیسی بیشتری داشته باشه مزه شیرین تری خواهد داشت .

???????????

چیپس خانگی

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.