چرا رابطه جنسی متاهلین لذت بخش نیست؟+ تنوع های جنسی

چرا رابطه جنسی متاهلین لذت بخش نیست؟

چرا رابطه جنسی متاهلین لذت بخش نیست؟

بسیاری از زوج های جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط زناشویی واشتیاق جنسی و عاطفی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و…. قابل مشاهده می باشد.

اگر از زوجی که سال ها با هم زندگی کرده اند، پیرامون روابط زناشویی آنان بپرسید، به احتمال زیاد با این پاسخ رو به رو می شوید:” به گرمی روزهای نخستین نیست، اما هنوز هم چیز بسیار خوبی است.” بله، فروکش کردن شدت اشتیاق جنسی طی زمان برای هر زوجی پیش می آید و عادی است. به طور معمول، حدود ۱۸ ماه پس از زندگی مشترک، یعنی پس از پشت سر گذاشتن مرحله شیدایی، اختلاف در میل جنسی به تدریج خودش را نشان می دهد.

از مهم ترین پس اندازهایی که زن و شوهر می توانند در این بانک داشته باشند این است که واقعا در این جست وجو باشند که طرف مقابل را درک کنند و ارتباطی صمیمانه داشته باشند. آن چه برای زن مهم است ، باید همان قدر برای شوهر هم مهم باشد و برعکس. زندگی یک قانون طلایی دارد که می گوید:” همان طور که با دیگران رفتار کنی ، با تو رفتار خواهند کرد “.یعنی همان طور که دوست داری همسرت تو را درک کند و حرف هایت را بفهمد ، تو هم او را درک و سعی کن مسائل را از دید او نگاه کنی.

گاهی قصد زناشویی ندارید اما به هم نزدیک می شوید، همدیگر را در آغوش می گیرید شوخی و محبت می کنید، کم کم میل جنسی پیدا می کنید و علی رغم خستگی و خواب آلودگی یا کمی وقت بی خیال همه چیز می شوید،چون تحریک شده اید.

اما گاهی هم با وجود اینکه از قبل زمینه های لازم را مهیا کرده اید و می خواهید امشب را با تفریحات جنسی حسابی کیف کنید و شب خوبی داشته باشید، چندان رابطه ی مطلوب و رضایت بخشی را تجربه نمی کنید. اینها دلایل متعددی دارد که یکی از مهمترین آنها “عدم تحریک” است.

تحریک اگر به مقدار کافی اتفاق نیفتد یک رابطه ی مطلوب از کار در نمی آید. بدون تحریک، از رطوبتهای لازم که موجب سهولت رابطه می شود نیز خبری نخواهد بود. ولی با تحریک کافی، هم جسم و هم روح آمادگی بهتری برای انجام زناشویی پیدا خواهد کرد و شیرینی این رابطه مضاعف خواهد شد.

کلام عاشقانه و یک رابطه خوب

تحریک را باید جدی گرفت و برای آن کارهایی انجام داد. ظاهر زیبا، بوی خوش، محیط آماده بدون استرس مزاحمت دیگران مخصوصا بچه ها، شوخی، کلام عاشقانه، بازی و نوازش، همه از اسباب تحریک اند. تحریک نقش اصلی در میزان لذت دارد. و فضای زناشویی را عاشقانه تر می کند. ابراز محبت و ابراز دوست داشتن بدن و اعضای بدن همسر او را خوشحال و خرسند می کند. بوسیدن و بوییدن قسمتهای مختلف بدن فضایی عاشقانه و دلفریب ایجاد می کند و هر لحظه میل و علاقه ی انسان را بیشتر می کند.

احساس مطلوب بودن و احساس توانایی در ارضا کردن همسر دو احساس بسیار مناسب برای شروع یک رابطه ی ایده آل است

تحریک وقتی موثرتر واقع می شود که هیچ سردکننده ای در مسیر نباشد. مثلا یک ظاهر زیبا تحریک کننده است اما اگر بیان نازیبا و دلسرد کننده ای در کار باشد ظاهر زیبا دیگر هیچ جذابیتی نخواهد داشت. آنچه بیش از همه مطلوبیت دارد احساس محبوبیت و رضایت مندی است.

اضطراب ممنوع

هر نوع رفتار و سخن یا اضطرابی که موجب عدم تمرکز روی احساسات عاشقانه می شود مانع است و نباید باشد. هر پیامی که حاوی بی نیازی یا بیزاری از عضوی یا چیزی در وجود طرف مقابل باشد به شدت سرد کننده جنسی است. در رابطه ی زناشویی با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن درست نیست مگر اینکه حالتی شوخ طبعانه و دلربا داشته باشد. هر چیزی که نشان دهنده ی نخواستن و عدم میل و همراهی باشد اگر چه موجب ترک رابطه نشود موجب از بین رفتن مقداری زیادی از لذت خواهد شد.

هر نوع رفتار و سخن یا اضطرابی که موجب عدم تمرکز روی احساسات عاشقانه می شود مانع است و نباید باشد. هر پیامی که حاوی بی نیازی یا بیزاری از عضوی یا چیزی در وجود طرف مقابل باشد به شدت سرد کننده جنسی است.

حتی اگر به خاطر مشکلی در محیط ناراحتید وقتی قصد زناشویی دارید شکایت تان را ابراز نکنید. اکنون شما فقط به احساسات خوب نیاز دارید احساس مطلوب بودن و احساس توانایی در ارضا کردن همسر دو احساس بسیار مناسب برای شروع یک رابطه ی ایده آل است.

یک شروع خوب

صورتتان را روی سینه ی همسرتان بگذارید و ببوسید و از بودن در آغوش او ابراز خوشبختی و رضایت کنید. دستانش را ببوسید و کلامی محبت آمیز بگویید. کلا هر چیزی که پیام دوست داشتن و رضایت مندی شما را مخابره می کند به زبان آورید. بعد از چند لحظه قلب او نرم خواهد شد و احساساتش رقت و لطافت بیشتری پیدا خواهد کرد.

بدون آنکه نیاز به رابطه ی زناشویی نشان دهید فقط برای نشان دادن محبت و از روی عادت او را ببوسید و زیاد ببوسید. بوسه های پی در پی بر دست، سینه و صورت بسیار محبت آمیز و دل انگیز خواهد بود. اگر از همان ابتدا تحریک را با اعمال جنسی و از مواضع جنسی شروع کنید ممکن است با سردی و نارضایتی مواجه شوید. اما اگر با اعمالی صرفا محبت آمیز و عاشقانه شروع کنید در مراحل بعد وارد شدن به تحریکات جنسی بسیار مطلوب تر خواهد بود و با رضایت و همراهی بیشتری پاسخ داده خواهد شد.

تا زمانی که یک فرد تحریک نشده ممکن است خستگی، کمی وقت و … او را از انجام زناشویی بازدارد اما وقتی تحریک صورت گرفت این موانع با راه حل های مختلفی برطرف خواهند شد. بنابراین یک رابطه جنسی را با تحریکات مناسب به یک معاشقه ی جنسی تبدیل کنید تا از لذتی حلال لبریز شوید.

تنوع_لازمه_ی_حفـــــظ_زندگی_زناشویی_میباشد

??ﺗﻨـــــﻮﻉ، ﻣﺰﻩ ﯼ ﺯﻧﺪﮔـــــﯽ ﺍﺳﺖ…

✨ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﯾﮑﻨﻮﺍﺧﺘﯽ ﺟﻨﺴﯽ، ﺑﺎﯾﺪ ﮐﻤﯽﺧﻼﻕ ﺑﺎﺷﯿﺪ .

✨ﻣﮑﺎﻧﯽ ﺟﺪﯾﺪ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻨﯿﺪ : ﻫﻤﯿـــﺸﻪ ﯾﮏ ﮔﻮﺷﻪ ﺧﺎﺹ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻌﺎﺷﻘﻪ ﺟﻨﺴﯽ ﺧﻮﺩ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻧﮑﻨﯿﺪ.

✨ﻟﺒﺎﺱ زیر ﻫﺎﯼ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻭ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﺨﺮﯾﺪ و بفهمیدکدامیـــــک رابیشتر میپسندد.

✨ﻋﻄﺮ ﺧﻮﺷـــــﺒﻮ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﯿﺪ.

✨ﺣﺘﻤﺎ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺑﻬﺪﺍﺷﺘﯽ ﻭ ﻧﻈﺎﻓﺘﯽ ﺭﺍ ﺭﻋﺎﯾﺖ ﮐﻨﯿﺪ .

✨ﻣﻌﻤﻮﻝ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﺮﺩ ﺩﺭ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺟﻨﺴﯽ ﭘﯿﺶ ﻗﺪﻡ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ . ﺑﺪ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻨـــــﻮﻉ ﺯﻥ ﻧﯿﺰ ﮔﺎﻫﯽ ﭘﯿﺶﻗﺪﻡ ﺷﻮﺩ .

✨ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺗﺤﺮﯾـــــﮏ ﺁﻣﯿـــــﺰ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ .

✨ﺑﺎ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻭ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎ ﺍﻭ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﮐﻨﯿﺪ ﺧﺸﻦ ﻭﻋﺠﻮﻝ ﻧﺒﺎﺷﯿﺪ .

✨ﺳـــــﻌﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﺑﺎ کلاﻡ ، ﻧﮕﺎﻩ ، ﺣﺮﮐﺎﺕ ﻭ ﺭﻓﺘﺎﺭتان ﺑﻪ آﺭﺍﻣﯽ ﻫﻤﺴﺮ ﺭﺍ ﺗﺤﺮﯾﮏ ﮐﻨﯿﺪ.

✨ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ﺍﻭ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﻋﺸﻖ ﻭ ﻣﺤﺒﺖ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺷﻤﺎﺑﺒﯿﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺍﺭﺍﻣﯽ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺷﻮﯾﺪ.

خلاقیت های جدید در رابطه جنسی

گاهی در خیابان ها زن و شوهرهایی را می بنیم که انگار با هم قهر هستند! با فاصله ی یک متری از یکدیگر راه می روند کمی که می گذرد از لحن صحبت کردنشان متوجه می شوی که آنها زن و شوهر هستند! به وضوح می‌توان سردی بین آنها را دید اما آیا می‌دانید یکی از اصلی ترین علل سرد شدن زندگی زناشویی عدم رضایت از رابطه جنسی است.

روزهای اول زندگی مشترک همه چیز رو به راه است. آقای خانه برای رسیدن به منزل سر از پا نمی شناسد و خانم خانه هم با ظاهری آراسته و آرایش کرده و لباس های زیبا به استقبال همسر می رود اما اینها همه برای سال اول زندگی مشترک است؛ کم کم روابط سرد می شود. انگار دیگر چیزی جذابیت ندارد…خب طبیعی هم است وقتی قرار باشد هر روز به یک صورت قربان صدقه ی هم رفت، هر شب با یک پوزیشن به برقراری رابطه جنسی پرداخت و همیشه یک نفر در برقراری رابطه جنسی پیش قدم باشد انتظاری هم جز این نمی رود اما باید چه کرد ؟

بی حیا باشید!

دوستی برایم تجربه ای را از زندگیش بیان می کرد او می گفت: من چوب خجالت و مثلا حیا را که پیش شوهرم داشتم را خوردم. فکر می کردم ناز و عشوه حساب می‌شود در حالی که از شوهرم دور می‌شدم او بسیار صبور بود. همیشه او پا پیش می‌گذاشت برای رابطه . من روم نمی شد حتی اگه دلم هم می خواست فکر می‌کردم زشته بذار خودش هروقت دلش خواست بیاد پیشم…

شوهرتان را سیراب کنید اما سیر نکنید ، برای تحریک بیشتر بلافاصله شروع نکنید ، وقفه ایجاد کنید ، برای شوهرتان برقصید ، ناز کنید

اخر رفت زن صیغه کرد و تازه فهمیدم کجای کارم اشتباه بوده است. زنى که نه قیافه داشت, نه اندام, سنش هم ۵ سال بیشتر از همسرم بود اما شده بود همه زندگی همسرم حتی حرف او را گوش می‌داد اما یکبار هم به حرف من گوش نداد.

الان اوضاعمان خوب است چون سرم به سنگ خورد و نشستم و با همسرم بی رودربایستى در مورد اینکه او دوست دارد من چطور باشم صحبت کردم اما از همه ی خانم هایی که زندگیشان برایشان اهمیت دارد خواهش می کنم  اگردر کل خانه, پیش همه, حتی شوهرتان خانم و باوقار هستید,در  اتاق خواب و برای شوهرتان حیا و خجالت را بگذارید پشت در اتاق چون اخرش می‌شود دوری و زن دوم.

لذا ما به شما توصیه می کنیم براى رابطه جنسی و حین آن ، بی حیا باشید ، خجالت نکشید  لذت ببرید و لذت رو به همسرتان تقدیم کنید ، برخی خانم ها تصور می‌کنند اگر در این خصوص راحت صحبت کنند و بی حیا باشند شوهرشان به گذشته وی شک می‌کند ، ما در دستورات دینی و احادیث امامان داریم که موقع آمیزش و همبستری زن می‌باست لباس حیا را از تن خود در آورد و بعد از آن مجددا بر تن کند ، پس راحت باشید و خود را رها کنید.

ناز کنید

شوهرتان را سیراب کنید اما سیر نکنید ، برای تحریک بیشتر بلافاصله شروع نکنید ، وقفه ایجاد کنید ، برای شوهرتان برقصید ، ناز کنید.

پیش قدم شوید و تنوع ایجاد کنید

شبهای تکراری، مکان تکراری، حرفهای تکراری ، حرکات تکراری ، نکند همیشه شوهرتان پیش قدم میشود ؟ نکند فقط در رختخواب رابطه دارید آنهم زمانی که ابتدای ازدواجتان است و فرزندی ندارید ؟ نکند فقط شبها ؟ نکند انقدر یکسری حرکت را تکرار کردید که قابل حدس شده ؟ همش حرف‌های تکراری ؟ شما خودتان پیش قدم شوید ،در جاهای مختلف زمان‌های مختلف تنوع ایجاد کنید.

در رابطه جنسی خلاقیت به خرج دهید

برای افزایش حرارت در رابطه زناشویی، این بازی را تست کنید:

با استفاده از روغن روی کمر همسرتان پیام‌های عاشقانه بنویسید و ببینید که آیا می تواند پیام ها را متوجه شود یا نه … می توانید از شکلک ها و تصاویر هم استفاده کنید…یا میتوانید جای خوابتان را با همسرتان عوض کنید مثلا تمام حرف ها و کارهایی که همسرتان حین رابطه جنسی می‌دهد را انجام بدهید…هم باعث خنده و سرگرمی حین رابطه می‌شود و هم همسرتان متوجه می شود که شما به همه کارهای همسرتان حین رابطه جنسی توجه ویژه دارید و رابطه با او برایتان مهم است…

گاهی دوش دو نفره بگیرید

حمام کردن با همسرتان ، می تواند باعث افزایش صمیمیت، و در صورت تمایل، تجربه یک فعالیت جنسی جدید و در نتیجه ایجاد تنوع در رابطه شود.

سوالات زیر را از همسرتان بپرسید

بعضا شگفت زده خواهید شد …جواب این پرسش ها نقش بسزایی در تحول زندگیتان خواهد شد

۱-رفتارم حین رابطه جنسی؟

خشک؟ سرد؟ گرم؟ فعال؟محرک؟ حساس؟مجسمه؟خشن؟

۲-از کدام کارهایم خوشت میاد؟

حمام کردن با همسرتان ، می تواند باعث افزایش صمیمیت، و در صورت تمایل، تجربه یک فعالیت جنسی جدید و در نتیجه ایجاد تنوع در رابطه شود

۳-از کدام کارهایم بدت میاد؟

۴-دوست داری در ظاهرم چه تغییری بدهم؟

۵-دوست داری کدام کارم یا رفتارم را بیشتر برایت انجام بدهم؟

۶-حین رابطه،پرحرفم یا کم حرف؟

کدام رو بیشتر دوست داری؟

چه حرفایی دوست داری موقع رابطه بزنم؟

۷-چه چیزهایی را دوست داری که من انجامش ندادم یا کمتر انجام دادم که بیشترش کنم؟

۸-در این چندوقت از چه رفتارها یا حرف هایی موقع رابطه ناراحت شدی که حل نشده است؟

حرفی زدم که تحریکت از بین برود؟

۹-حین رابطه چطور صدایت کنم لذت میبری؟

چه اسمی با چه لحنی؟

۱۰-چقدر تاحالا باهات همراه بودم؟

چقدر پاسخ نیازت را داده ام؟شده نیاز داشته باشی و اذیت بشی و من کم گذاشته باشم؟

۱۱-دوست داری چه مدل لباسی بپوشم؟

لباس خواب استفاده کنم؟

چه رنگی بیشتر برایت محرکه؟

۱۲-از آرایش موقع رابطه لذت می بری؟

مثلا استفاده ار رژ لب یا کرم‌ها؟

دوست داری آرایش غلیظ کنم؟

و اما نکته ی مهمی که باید به آن توجه کنید نپرسیدن این سوال از همسرتان است :” منو فقط برای رابطه جنسی می خوای؟!!!”

عنوان کردن این جمله مرد را سرد خواهد کرد چرا که رابطه جنسی در مردان به اندازه احساسات در زنان مهم میباشد.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

‫2 نظر

  • ?قبل از ازدواج به جذابیت جنسی طرف مقابل اهمیت دهید !

    شوهرم آلت تناسلی کوچکی دارد و من از این وضعیت ناراحتم

    همسرم به من گفت کاش آلت تناسلیم کمی بزرگتر بود

    سینه های تو بد فرم است و من ازش تحریک نمیشوم
    شوهرم عاشق سینه های بزرگه و من سینه هام کوچکه

    همسرم به من گفت کاش کمی قدت بلندتر بود، کاش کمی چاقتر بودی کاش کمی لاغر تر بودی و ….

    عزیزان قبل از ازدواج هنگام انتخاب همسر چشمانتان را باز کنید ، اندام همسرآینده تان را بررسی کنیداگر سایزهای قسمتهای مختلف بدن برای شما مهم است و شرایط آن فراهم نیست که بتوانید مشاهده کنید ( نوع پوشش-حجب حیا،محدودتهای شرعی )

    حتما در این خصوص اظهار نظر کنید ،سوال کنید و بگویید که برای شما مهم است چون تمایل دارید تنها از همسرتان تحریک شوید

    اگر انتخاب کردید ، حق ندارید به مواردی که دست همسرتان نیست نظیر سایز سینه-باسن-قد-اندازه آلت ، ایراد بگیرید ،اعتماد به نفس جنسی همسرتان را نابود خواهید کرد که باعث سردی وی می شود.

  • ✅✅✅چه لباسی همسرم را جذب می کند؟

    ? لباس های تحریک کننده قطعا” با لباسهای راحت و گشادی که خیلی از خانمها ترجیح می دهند در خانه بپوشند تفاوت دارد

    ? دامنهای تنگ و کوتاه یا دامنهایی با چاک هایی که تا بالای ران می رسند، تاپهایی با یقه باز، لباسهای حریر بدن نما یا پیراهنهای دکمه داری که دکمه های بالایی آنها بسته نشده اند، از جمله لباسهای تحریک آمیز محسوب می شوند

    ? این لباس‌ها را بیشتر از جنس های لطیف و براق مانند: لنین، ابریشم، ساتن و بافت‌های ظریف مشابه انتخاب کنید.

    رنگهای سیاه و قرمز در تحریک کردن نقش زیادی دارد

    لباسی انتخاب کنید که برجستگی های باسن و سینه و رانها برای شوهرتان جلوه کند

  • نظرات بسته شده است.