لایک ها و سلفی های جنسی و ادامه داستان….

لایک ها و سلفی های جنسی و ادامه داستان....

لایک ها و سلفی های جنسی و ادامه داستان….

حضرت موسی جوان هیجده ساله اى بود که وارد بر شعیب شده که داستانش را در قرآن کریم آمده است و بخصوص تائیدى که خدا از دختر شعیب مى‏ کند، (تَمْشِى عَلَى اسْتِحْیَاء) «قصص: ۲۵» رفتار دختر شعیب براى دختران امروزى درس است، یعنى به گونه اى حرکت مى‏ کرد که توجه نامحرم را جلب نکند، موسى بن عمران کنار درخت نشسته بود، دختر شعیب از پشت سرش وارد شد و مستقیماً نیامد جلو، گفت: اى جوان بابایم تو را مى‏ خواند. گفت عیبى ندارد شما از پشت سر من حرکت کن و من را از جلو راهنمایى کن که به خانه‏ ات برسیم‏.(۱)

یعنى دختران! جوان‏ ها! اگر مملکتى فاسد شود، تقصیر آن به گردن شهوت رهاى شماست. آیه این را مى‏ خواهد بگوید و گر نه براى چه از دخترى که چند هزار سال قبل بوده و مرده است، این گونه حرف مى‏ زند. براى چه کسى حرف مى ‏زند؟ به چه کسى دارد مى‏ گوید؟ به مردم دنیا مى‏ گوید: حضرت موسى علیه السلام در بیابان خلوت، بهترین جا براى رابطه نامشروع، هر دو در قلّه شهوت، هیچ کس نیست که ببیند، حضرت موسى علیه السلام با چهره و هیکل زیبا، هر دو مى ‏توانستند هر کارى بکنند، اما هر دو مى‏ دانستند که عالم حریم و محضر خداست و همه ما مردنى هستیم. فردا محاکمات شهوت، مال و مقام، محاکمات سنگینى است.

قرآن با تعریف کردن از این دختر مى‏ گوید: نابودى معنوى و فساد کشور به گردن جوانان، دختران و زنان بى ‏حیاست و اگر این روابط نامشروع گسترده‏ تر شود، در آینده‏ اى نزدیک، چراغ دین در مملکت خاموش خواهد شد.

این نکته قابل توجه است که در روایات اهمیت حیا را بیان فرموده است.

حیا ده جزء دارد. نه جزء در زنان و یک جزء در مردان است». (۲) و این براى آن است که اگر حیا نباشد زنان آسیب‏ پذیر خواهند شد.

حیا به زنان ابهت، شخصیت و ارزش مى‏ دهد و به گفته یکى از فلاسفه معروف، دختران حوا در طول تاریخ دریافتند که عزت و احترامشان در این است که به دنبال مردان نروند خود را متبذل نکنند و از دسترس مرد خود را دور نگه دارند آنها این درس‏ها را در طول تاریخ دریافتند و به دختران خود یاد دادند.(۳)

به درستی که حیا یک عامل مهمّ باز دارنده است و باعث مى‏ شود که انسان به بسیارى از گناهان آلوده نشود. وقتى حیاى انسان از بین رود، دیگر میان او و گناهش مانعى وجود نخواهد داشت.

بله در جملات زیر دقت کنیم.

واقعا گرفتن این همه عکس سلفی ….این همه لب غنچه کردن و بوس فرستادن برای غریبه و آشنا….زن و مرد… مجرد و متأهل….پیر و جوان…بچه و بزرگ…این همه فیگور گرفتن و عشوه آمدن های چندش آور….

واقعا خنده های مکش مرگ ما که هیچ کدام هم از ته دل نیست و فقط ادای خوشبختی در آوردن است برای دیگران!!!

لخت شدن و عکس هایی که بدبختی و نیاز به دیده شدن را این طور داد میزند….

عکس انداختن در فلان رستوران با فلان غذا و ماشین… فلان لباس و فلان کیف و کفش که فریاد می زنند:نگاهم کنید ….من محتاج توجه و تایید شما هستم…

چقدر تاریخ مصرف دارد؟؟ تا کی جذاب اند؟؟

خانم محترم…دختر خانم!!!

مطمئن باش خیلی زودتر از آنکه تصور کنی تاریخ مصرفشان تمام می شود…تو میمانی با یک مشت کامنت رکیک و چند هزار لایک شیطانی و نجس…که برای فروش فوق العاده به تو داده شده….

چون خوب توانستی ذهن های فاحشه پسند را ارضاء کنی….مفت مفت…تو میمانی با این همه حق الناس که وسیله گناه دیگران شدی…تو میمانی ….تنهای تنها…

بدون هیچ فالور و لایکی…با یک آرامش از دست رفته…وجدان خراب…عفت و حیایی که دیگر نداری… و آخرتی که ویرانش کرده ای…حالا باز هم بگو دلم پاک است…قضاوتم نکنید!!!

منابع:

  • ۱- بحار الانوار: ۱۳/ ۲۱، باب ۲٫
  • ۲-میزان الحکمه، ج ۱، ص ۷۲۰٫
  • ۳-مجموعه آثار شهید مطهرى، ج ۱۹، ص ۵۳٫

کلیپ سرا وب‌سایت

یک نظر

  • علی گفت:

    خوب بود .به امید روزی که همه ی زنان و دختران سرزمین مان بجای دلخوش کردن به لایکهای بی ارزش به اینکه از صدیقه طاهره الگو میگیرن و زندگی زیبایی و میسازن دلخوش و خوشبخت باشن .

  • نظرات بسته شده است.