گوشه ای از خدمات خادم الحرمین به مردم

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب- جنایات آل سعود بر هیچ فرد عاقلی پوشیده نیست. کسانی که بویی از انسانیت نبرده‌اند و خود را خادم الحرمین می‌دانند. کسانی که با نام دین ضربه به دین می‌زنند. کسانی که حتی به کودکان هم رحم نمی‌کنند. در کجای دین و قرآن اعمال ال سعود را تایید کرده است؟

اگر تا امروز قربانی شدن کودکان و زنان فلسطینی را در غزه مشاهده کرده‌ بودیم، امروز به مراتب جنایاتی وحشتناک‌تر از جنایات ال سعود سراغ نداریم. مگر همین ال سعود نبودند که چندین بار مرگ‌بارترین رویداد تاریخ حج (فاجعه حج، یکی در سال ۶۶ و دیگری در سال ۹۴) را به راه انداختند؟ مگر همین آل سعود نیستند که مشغول قتل و کشتار در یمن می‌باشند؟ مگر همین آل سعود نبودند که شیخ باقر النمر را به شهادت رساندند؟ به چه جرمی این روحانی مبارز را به شهادت رساندند؟ به جرم شیعه بودن؟ بله به جرم این‌که مبادا این شیخ بخواهد با سخنان آتشین خودش، حکومت ظالمانه آن‌ها را بیش‌تر از این به خطر اندازد. و بر کسی مخفی نیست که فتوای وهابیون در قتل شیعیان نقش مؤثری در تحریک جوانان سعودی برای اقدامات انتحاری و کشتار شیعیان دارد.

حضرت امام خمینی درباره کشتار حجاج در سال ۶۶ توسط آل سعود، چنین فرمودند : «کشتار حجاج، توطئه‌‏اى از پیش طراحى شده‏ بود، این توطئه بى‏ اشکال، یک توطئه سابقى بود؛ هیچ اشکالى در این نیست که یک سابقه‌‏اى داشت این توطئه؛ بنا داشتند بر اینکه این امر واقع بشود؛ تحمیل کرده بودند بر آل سعود احمق که یک همچو کار احمقانه‌‏اى بکند و خودش را در تمام دنیا منحط کند. با اینکه منحط بود و منحط خواهد بود.

این توطئه از سابق بود؛ هیچ سابقه نداشت که در سال‌هاى سابق، قبل از اینکه حجاج بروند، ملک سعود براى من پیام بفرستد و از من تشکر کند که شما گفتید که اینجا آرامش باشد و با ما چه بکنند و اینها، بنا بر این نبود. امسال این اتفاق افتاد، براى چى؟ براى چى ایشان براى من پیام فرستاد؟ براى اینکه بعد بگوید که من حسن نیت دارم، چه دارم، فلان، یا یک نمایشى بود. بهترین دلیل بر اینکه این مسأله، مسئله توطئه بود همان کیفیت عملشان بود. [۱]

این حادثه بزرگ نه تنها احساسات و عواطف ملت ایران را که یقیناً دل همه آزادگان جهان و ملتهاى اسلامى را جریحه‏‌ دار و متألم ساخته است ولى براى ملت بزرگ و قهرمانى همچون مردم عزیز کشورمان که تجربه چندین ساله انقلاب را دیده‌‏اند و نقاب از چهره‌‏ها و نیرنگ‌هاى ایادى امریکا چون شاه و صدام را در حمله به عزاداران حسینى و آتش زدن قرآن‌ها و مساجد برداشته‌‏اند، این حوادث غیر مترقبه و شگفت‌‏آور نیست که دوباره دست کثیف امریکا و اسرائیل از آستین ریاکاران و سردمداران کشور عربستان و خائنین به حرمین شریفین به درآید و قلب بهترین مسلمانان و عزیزان و میهمانان خدا را نشانه رود و مدعیان سقایت «آب‌رسانى، رساندن آب به حاجیان.» حاجّ وعمارت مسجد الحرام، خیابان‌ها و کوچه‌‏هاى مکه را از خون مسلمانان سیراب کنند. [۲]

اکنون خودتان قضاوت کنید ایا کسانی که خود را خادم الحرمین می‌دانند و از هیچ جنایتی کوتاهی نمی‌کنند، کسانی که شیخ نمر را به حرم شیعه بودن می‌کشند، کسانی که به کودکان هم رحم نمی‌کنند، کسانی که در فرودگاه جده به نوجوان تجاوز می‌کنند، کسانی که هزاران جنایت دیگر انجام می‌دهند، آیا این ها مستحق این صفت مقدس (خادم الحرمین) هستند؟

خدمات خادم الحرمین به مردم

منابع:

[۱]. امام خمینی، صحیفه نور، ج ۲۰ ص ۳۷۱
[۲]. همان، ج ۲۰ ص ۳۵۰

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.