۵ کشته و زخمی بر اثر تصادف چند دستگاه خودرو در اتوبان کرج

5 کشته و زخمی بر اثر تصادف چند دستگاه خودرو در اتوبان کرج

۵ کشته و زخمی بر اثر تصادف چند دستگاه خودرو در اتوبان کرج

اخبار,اخبار حوادث,تصادف

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کشته و مصدومیت ۵ نفر بر اثر حادثه تصادف چند دستگاه خودرو در اتوبان کرج خبر داد.

جلال ملکی در گفت وگو با ایلنا در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت ۰:۳۵ بامداد برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق اتوبان کرج زیر پل حکیم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع‌داده می‌شود.

 

او با بیان اینکه دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند خاطرنشان کرد: در محل حادثه یک دستگاه خودرو آریزو به هنگام حرکت در مسیر غرب به شرق به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و بعد از برخورد با گاردریل‌های بزرگراه‌ها و شکستن‌ آن‌ها وارد لاین مخالف شده و با ۴ دستگاه خودرو شامل یک دستگاه خودروی کیا، یک دستگاه پراید، یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سمند برخورد کرده است.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان همه سرنشینان از داخل خودرو خارج شده بودند و آتش‌نشانان محل حادثه را ایمن سازی کرده و در مسیر غرب به شرق ترافیک سنگینی ایجادشده بود.

 

ملکی تصریح کرد: ۵ نفر دراین حادثه مصدوم شده بودند تحویل عوامل اورژانس شده که مشخص شد راننده خودروی آریزو که یک جوان ۲۶ ساله بوده است جان خود را به دلیل شدت جراحات از دست داده است.

 

او ادامه داد: ۴ مصدوم دیگر این حادثه که شامل یک خانم و سه آقا بودند دچار مصدومیت‌های جزیی شده بودند. محل حادثه ایمن‌سازی شد و محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.