۵ نیاز مردانه ای که زنان باید به آنها توجه کنند!!نیاز مردان و نیاز زنان

5 نیاز مردانه ای که زنان باید به آنها توجه کنند!!

۵ نیاز مردانه ای که زنان باید به آنها توجه کنند!!

نیاز مردان

اگر نیازهای همسرتان را به نیازهای خودتان ترجیح دهید، در مسیر درستی قرار خواهید گرفت‎

تعادل بین نیازهای روح و بدن یکی از ویژگیهای ارزشهای اسلامی است ، همانگونه که بدن دارای غرایزی است که در آن شخص در وجه حیاتی خود برای ارضای آنها مانند غریزه غذا و چیزهای دیگر ضروری است ، بنابراین روح نیز نیازهای خود را دارد که از آن می خواهد به آرامش و آرامش روح برسد

خانم‌ها! به این نیازهای همسرتان توجه می‌کنید؟ 

کلید زندگی زناشویی موفق، فداکاری است. اگر بتوانید نیازهای همسرتان را به نیازهای خودتان ترجیح دهید، در مسیر درستی قرار خواهید گرفت. اینکه نیازهای شوهرتان را جوابگو باشید، هرگز به این معنی نیست که شما در نقش یک زن و همسر، نقش کمرنگ‌تر یا رتبه‌ی پایین‌تری دارید. اگر واقعا عاشق همسرتان باشید، پس دوست دارید خوشحالش کنید و موارد زیر، با وجود ساده بودن، شوهرتان را شاد و راضی خواهد کرد.

نیاز مردان و نیاز زنان

همراهی کردن در تفریحات مورد علاقه

من و همسرم از دسته زوج‌هایی هستیم که به سختی می‌توانیم وجه اشتراک پیدا کنیم، مخصوصا در مورد سرگرمی و تفریح. هر کدام از ما از فعالیت‌هایی خاص خودمان لذت می‌بریم که البته در زندگی مشترک می‌تواند چیز خوبی باشد. اما وقتی با هم هستیم، کاری را می‌کنیم که او دوست دارد.

گذراندن اوقات فراغت بعدازظهر با بازی گلفِ هرگز چیزی نبوده که من انتخابش کنم، اما این اتفاقی است که می‌افتد و در نهایت هم، اوقات بسیار خوبی داریم. با علاقه نشان دادن به سرگرمی‌های شوهرتان،به او ثابت کنید که برای‌تان مهم است. او هم برای جبران، زمان‌هایی را به سرگرمی مورد علاقه‌ی شما اختصاص خواهد داد.

۱۱ محبتی که یک زن از طرف همسرش به آن نیاز دارد

*

*

کامیابی جنسی

البته این موضوع حساس و مهمی است. چیزی که من و همسرم یاد گرفته‌ایم این است که به رابطه‌ی جنسی هرگز به عنوان یک بازی برد و باخت نگاه نکنیم یا امتناع از آن را به عنوان تنبیه در نظر نگیریم. چون این کار فقط باعث تشدید احساس منفی و خشم و دلخوری می‌شود.

رابطه‌ی جنسی بهتر از هر چیز دیگری می‌تواند زن و شوهر را به هم نزدیک کند، پس اگر این جنبه از زندگی زناشویی‌تان برای شوهرتان مهم است، باید برای شما هم مهم باشد. چه باور داشته باشید و چه نه، صمیمیت و کیفیت رابطه‌ی جنسی، به طرز فکر و تلاش طرفین بستگی دارد.

تحسین کردن

در یک رابطه‌ی سالم، شوهر شما وظایف خودش را بر عهده دارد؛ شغلش، بردن بچه‌ها به مدرسه، یا حتی ماندن در خانه و مراقبت از بچه‌ها و یا هر کار دیگری. بیشتر کارهایی که می‌کند ممکن است دیده نشوند. شاید واقعا به چشم‌تان نیاید که همسرتان هر روز چه کارهایی برای خانواده‌اش انجام می‌دهد و برای همین هم، تلاش‌هایش را به راحتی فراموش کنید. اما یادتان باشد هرازگاهی که ممکن شد، به شوهرتان نشان دهید و بگویید چقدر دوستش دارید و بابت تمام کارهایی که برای‌تان می‌کند، قدردانش هستید و تحسینش می‌کنید.

فضایی آرام و حمایت‌گر

داشتن خانه‌ای آرام که به خوبی اداره شود، چیزی است که خیلی بیشتر از آنچه فکرش را بکنید اهمیت دارد. شما و شوهرتان ممکن است کارهای خانه را تقسیم کرده باشید یا شاید به دلیل کار سنگین‌تری که در بیرون از خانه انجام می‌دهد، مسئولیت‌های کمتری در خانه به عهده‌اش باشد. به هر حال داشتن فضایی امن و آرام چیزی است که نیاز به مشارکت دارد و برای مرد خانه، مانند یک منبع انرژی عمل می‌کند.

۲۰ حرفی که یک زن باید به شوهرش بزند

*

*

یک همسر جذاب!

درست است که در زندگی مشترک، مخصوصا وقتی سالها از عمر آن گذشته باشد، احساس راحتی با همسر، حس بسیار خوبی دارد، و انجام کارهای خانه، رسیدگی به بچه‌ها و تمام روزمرگی‌هایی که بیشترشان وقتی برای رسیدن به ظاهرمان باقی نمی‌گذارند، جزئی از عادت‌ها شده‌اند، اما اجازه ندهید بهم ریخته بودن وضعیت ظاهری شما برای شوهرتان یک عادت شود. سعی کنید برای همسرتان جذاب باشید. اگر می‌دانید چند دقیقه‌ی دیگر به خانه می‌رسد، همه‌ی کارهای نیمه تمام را رها کنید، و این چند دقیقه را به خودتان برسید. مطمئن باشید وقتی شوهرتان پا به درون بگذارد، تفاوت را در حس و حالش خواهید دید، ضمنا خودتان هم حس خیلی بهتری خواهید داشت.

توجه کردن به نیازهای گفته شده، یک راه بسیار عالی برای عمق دادن به صمیمت‌های زناشویی‌تان است. زندگی مشترک شما چه با مشکلاتی روبرو باشد و چه نه، اگر هر دوی شما به تامین نیازهای همدیگر اهمیت بدهید، پیوندی مستحکم‌تر خواهید داشت.

منبع : زندگی ایده آل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.