۴ جمله ای که هیچ زنی نباید به شوهرش بگوید،حتی در بدترین شرایط!!

۴ جمله ای که هیچ زنی نباید به شوهرش بگوید،حتی در بدترین شرایط!!

 

راست های شوهر آزار

زن باید از برخی از سخنان راست که شوهرش را آزرده خاطر می کند بپرهیزد

برخی روان شناسان معتقدند، زن باید از برخی از سخنان راست که شوهرش را آزرده خاطر می کند بپرهیزد. ۴ مورد از این راست های شوهر آزار بدین قرار است.

در زندگی زناشویی هرگز نباید زن و شوهر به یکدیگر دروغ بگویند و همیشه و در همه حال باید با یکدیگر رو راست باشند. ولی با این حال یک سری موارد هستند که اگر راست آن ها را به همسرتان بگویید می تواند به رابطه زناشویی تان صدمه وارد کند. این جمله به معنای شروع دروغگویی در زندگی زناشویی تان نیست، بلکه ما به شما می گوییم لزومی ندارد این موارد را به همسرتان بگویید.

در زندگی زناشویی هم، مثل همه موارد دیگر، بی شک راست باید گفت و جز راست نباید گفت. این درست؛ اما هر راست را باید گفت؟ بنا بر این گزارش، برخی روان شناسان معتقدند، زن باید از برخی از سخنان راست که شوهرش را آزرده خاطر می کند بپرهیزد. ۴ مورد از این راست های شوهر آزار بدین قرار است.

از مادرت منتفرم

ممکن است به دلیل یک سری اختلاف نظرهایی که همیشه بین عروس و مادر شوهر وجود دارد شما میانه خوبی با مادر همسرتان نداشته باشید. اما دلیل ندارد این جمله را بر زبان آورید. گفتن این جمله مانند زدن تیری به قلب همسرتان است. هر چه باشد آن زن مادرش است. این مساله تقریبا در مورد تمام خانواده درجه یک مردان صدق می کند.

از ازدواج با تو پشیمانم 

پستی و بلندی در هر زندگی زناشویی ای وجود دارد و عاشق ترین زوج ها هم مممکن است اختلافاتی با یکدیگر داشته باشند. اگر شما هم با همسرتان دعوا کرده اید،  حتی در بدترین شرایط این جمله را بر زبان نیاورید، زیرا در آن لحظه شما فقط عصبانی هستید. ( مگر در مواردی که همسرتان مشکلی جدی و بزرگی مانند خیانت، اعتیاد و … داشته باشد. که در این موارد هم باز مشکل حل شدنی است )

فلان پسر را میبینی، او قبلا خواستگار من بود 

گفتن این جمله به شوهرتان مانند این حرف است که شما هنوز هم میخواهید با آن پسر ازدواج کنید و این بدترین چیز برای یک مرد است. فراموش نکنید شما دیگر یک زن متاهل هستید و باید یک سری موارد را دیگر فراموش کنید

خواستگار قبلی من وضعیت مالی خوبی داشت 

این جمله هم مانند جمله قبلی یکی از  جمله های سمی در زندگی زناشویی است که می تواند اعتماد به نفس همسرتان را ویران کند. باز هم می گوییم که شما وقتی ازدواج کرده اید دیگر نباید به اتفاقات گذشته فکر کنید.

منبع: سیمرغ

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.