۱۷۴ضربه شلاق و ۲سال تبعید برای دو جوانی که به دوست ۱۹ساله شان تعرض کردند

۱۷۴ضربه شلاق و ۲سال تبعید برای دو جوانی که به دوست ۱۹ساله شان تعرض کردند

 

چندی قبل جوان ۱۹ساله‌ای نزد مأموران پلیس ورامین رفت و از ۲نفر از دوستانش شکایت کرد. او گفت آنها به بهانه تفریح وی را سوار خودروی‌شان کرده‌اند اما در ادامه او را به بیابان‌های اطراف ورامین برده و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

همشهری نوشت:پسر جوان گفت: رفتار آنها اول خیلی دوستانه بود اما وقتی به جای خلوتی رسیدیم لحن‌شان تغییر کرد و گفتند چون پشت سرشان حرف زده‌ام می‌خواهند من را تنبیه کنند. یکی از آنها من را با زور و تهدید مورد آزار و اذیت قرار داد و تهدید کرد اگر در این‌باره با کسی حرف بزنم آنچه را که اتفاق افتاده برای همه بازگو می‌کند و آبروریزی راه می‌اندازد.

اظهارات این جوان در حالی بود که متخصصان پزشکی قانونی نیز تأیید کردند که وی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. در این شرایط ۲متهم شناسایی و دستگیر شدند. جوان آزارگر در بازجویی‌ها اتهام تجاوز را انکار کرد. او گفت: مدتی قبل به شاکی مبلغی پول داده بودم و او حاضر نبود پولم را پس دهد. چند مرتبه تهدیدش کردم که اگر پولم را پس ندهد، از او شکایت می‌کنم تا اینکه پیش‌دستی کرد و حالا برای اینکه پولم را پس ندهد، به دروغ می‌گوید که او را آزار داده‌ام.همه حرف‌های او دروغ است.

دومین متهم نیز به کلی همه‌‌چیز را انکار کرد. در این شرایط پرونده به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی به این پرونده که چند روز قبل به ریاست قاضی بابایی و با حضور قاضی تولیت برگزار شد، شاکی بار دیگر شکایتش را مطرح کرد و گفت: ۲متهم سوار یک وانت بودند و از من خواستند همراه‌شان بروم. من هم قبول کردم و سوار شدم اما نمی‌دانستم آنها چه نقشه‌ای برایم کشیده‌اند.آنها مسیر را تغییر دادند و به حاشیه ورامین رفتند و یکی از آنها در ماشین من را مورد آزار و اذیت قرار داد.

در ادامه رئیس دادگاه اتهام ۲متهم را به آنها تفهیم کرد و از آنان خواست به دفاع از خودشان بپردازند اما هر دو متهم اتهام‌شان را انکار کردند. با وجود این قضات دادگاه پس از ختم جلسه رسیدگی وارد شور شدند و هر دو متهم را گناهکار تشخیص دادند. براساس رأی دادگاه متهم ردیف اول به تحمل۱۰۰ضربه شلاق و ۲سال تبعید محکوم شد و دومین متهم نیز به تحمل ۷۴ضربه شلاق محکوم شد.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.