۱۰ رنگ موی برتر سال ۲۰۱۸ به روز و جدید

۱۰ رنگ موی برتر سال ۲۰۱۸

 

با رسیدن به پایان سال میلادی، رنگ موهای برتر هر سال معرفی می شوند. از رنگ های زیبای بلوند گرفته تا رنگ های تیره، شرابی، قرمز و حتی چند رنگ، بانوی شهر ۱۰ رنگ موی برتر برای سال ۲۰۱۸ را با شما به اشتراک می گذارد.

۱ ) آمبره طلایی 

بهترین رنگ مو

آمبره طلایی‎

برای اینکه این رنگ آمبره به خوبی روی موها نمایان شود، باید تغییر رنگ از تیره به روشن را خیلی ملایم و بدون اینکه مشخص شود، اعمال کنید، بدین شکل که رنگ تیره از فرق سر آغاز شده و کم کم به رنگ روشن و بلوند طلایی انتهای مو می رسد.

۲ ) نارنجی سوخته 

رنگ موی مناسب

رنگ موی نارنجی سوخته، نیمی نارنجی و نیمی قرمز است، اما در رنگ نهایی تفاوت این دو رنگ مشخص نیست و شما موهایی یکدست و یکرنگ دارید. این رنگ به عنوان یکی از ده رنگ موی برتر سال ۲۰۱۸ برای پوست های روشن بیشتر پیشنهاد می شود.

۳ ) رنگ موی عسلی آمبره 

بهترین رنگ مو

به این ترکیب رنگ مو به اصطلاح چشم ببر گفته می شود، رنگی که ترکیبی از رنگ موی عسلی، آمبره و قهوه ای روشن است. این رنگ مو حتی زمانیکه ریشه موها رشد می کند نیز زیبایی خاص خودش را حفظ می کند.

۴ ) رنگ موی شکلاتی و صورتی روشن 

رنگ موی مناسب

ترکیبی غیرعادی از رنگ قهوه ای شکلاتی و صورتی روشن که وقتی کنار هم قرار می گیرند سایه روشن های زیبایی ایجاد می کنند. این ترکیب رنگ موی تیره و هایلایت های زیبایش بسیار مدرن و به روز است و به عنوان یکی از ده رنگ موی برتر سال ۲۰۱۸ معرفی شده است.

۵ ) رنگ موی عسلی روشن 

بهترین رنگ مو

مرز باریکی بین رنگ موی عسلی روشن و بلوند وجود دارد. در این رنگ مو که بسیار روشن و طبیعی است اثری از رنگ زرد یا طلایی دیده نمی شود. این رنگ موی طبیعی برای هر رنگ پوستی جذابیتی متفاوت خواهد داشت.

۶ ) رنگ موی ترکیبی فانتزی 

رنگ موی مناسب

رنگ موی ترکیبی فانتزی به عنوان یکی از ده رنگ موی برتر سال ۲۰۱۸ به اصطلاح رنگ جواهر گفته می شود، رنگ موی ترکیبی از رنگهای فانتزی اما نه به شکلی که همانند سایر رنگهای فانتزی بیش از حد خودش را نمایان کند. این ترکیب رنگ یکی از سخت ترین ترکیب های رنگ است که باید با دقت و ظرافت خاصی مراحل رنگ کردن مو در آن طی شود.

۷ ) رنگ موی بلوند کرم 

بهترین رنگ مو

این رنگ مو، رنگی ملایم تر و سبک تر نسبت به سایر رنگهای بلوند است که روشنی آن به سمت رنگ کرم می رود. رنگ موی بلوند کرم، رنگی مناسب برای فصل های سرد بخصوص زمستان است و در کنار لباس های رنگ گرم و تیره زمستانی به خوبی خودش را نشان می دهد.

۸ ) رنگ مو بلوند برنز 

بهترین رنگ مو

به این رنگ مو بلونز (ترکیبی از بلوند و برنز) گفته می شود. این رنگ به موهای تیره به خوبی بعد و حجم می دهد. می توانید از این رنگ بعنوان هایلایت، لا به لای موهایتان استفاده کنید.

۹ ) رنگ مو سفید یا بلیچ 

رنگ موی مناسب

رنگ موی سفید شاید رنگی نباشد که افراد زیادی برای موهایشان انتخاب کنند ، هرچند سفید شدن مو تا این حد هم مراحل سختی را لازم دارد و رسیدن به چنین رنگی بسیار سخت است. این رنگ بعنوان یکی از ده رنگ موی برتر سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است.

۱۰ ) رنگ موی خاکستری 

بهترین رنگ مو

رنگ موی خاکستری که آن را رنگ موی فلفل نمکی هم می خوانند رنگی عجیب اما در عین حال زیباست. این رنگ مو یکدست طوسی یا خاکستری نیست بلکه در آن ترکیبی از رنگ مشکی، سفید و خاکستری دیده می شود که همین مساله آن را نسبت به سایر رنگهای خاکستری متفاوت می سازد.

منبع: بانوی شهر

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.