یک چهره دیگر عربستانی مقیم ترکیه به ربوده شدن و مرگ تهدید شد

یک چهره دیگر عربستانی مقیم ترکیه به ربوده شدن و مرگ تهدید شد

یک چهره دیگر عربستانی مقیم ترکیه به ربوده شدن و مرگ تهدید شد

اخبار,اخبار بین الملل,احمد بن راشد بن سعید

یک نویسنده دیگر عربستانی مقیم ترکیه پس از ناپدید شدن جمال خاشقجی بعد از ورودش به کنسولگری عربستان در استانبول تهدید به ربوده شدن و مرگ شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت شبکه الجزیره، احمد بن راشد بن سعید، نویسنده و شخصیت آکادمیک عربستانی مقیم ترکیه اعلام کرد که همزمان با آنچه برای جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی پیش آمده، وی نیز در معرض آنچه آن را حمله تروریستی علیه عربستانی‌ها توصیف کرده، قرار گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: صفحاتی با اسامی خیالی و بعضا واقعی من را تهدید به ربوده شدن و قتل می‌کنند و اهانت‌هایی را نظیر دیگر مبلغان و فعالان سعودی که بازداشت شده‌اند،‌ به من وارد می‌کنند.

 

از میان این توئیت‌هایی که شامل تهدید بن سعید نیز است، توئیتی به اسم نایف البقمی شامل تهدید علنی است و در آن آمده: چه کسی به شما پول داده تا به ملت، دین و سرزمینتان خیانت کنید، آن‌ها شما را تا زمانی که پولشان تمام نشود، هرگز رها نخواهند کرد.

 

از دیگر توئیت‌های مورد توجه که شامل تهدید بن سعید بوده و اشاره‌ای به مسؤولیت عربستان در ناپدید شدن خاشقجی دارد، توئیت شاهزاده خالد بن عبدالله بن فیصل بن ترکی آل سعود است که خطاب به بن سعید گفته است، دوست نداری سری به سفارت عربستان بزنی؟

 

بن سعید، یک شخصیت آکادمیک، استاد دانشگاه “ملک سعود”، نویسنده و فعال شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر است و بارها از سوی مسؤولان عربستانی به اتهام ارتباط با تروریسم بازداشت شده است.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.