یادی از دانشجویان حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات در کنسرت محمد علیزاده


یادی از دانشجویان حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات در کنسرت محمد علیزاده

اخبار,اخبار فرهنگی,کنسرت محمد علیزاده

محمد علیزاده ضمن اشاره به حادثه اخیر واژگونى اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات تهران با خانواده آن‌ها همدردى و قطعه «زخم» را با همراهی پیانوی امیرحسین اویسی به روح درگذشتگان تقدیم کرد.

به گزارش ایلنا، کنسرت زمستانى محمد علیزاده برگزار شد. این کنسرت در  روزهای هفتم و هشتم دى طى سه سانس در نمایشگاه بین‌المللی تهران و به تهیه‌کنندگی شرکت ایران گام به مدیریت صدرالدین حسین‌خانی روی صحنه رفت. 

 

در ابتدای این برنامه پس از پخش کلیپی از آلبوم‌هاى منتخب شرکت ایران‌گام، نوازنده‌ها روی صحنه حاضر شدند و کنسرت با قطعه ریتمیک «همینه که هست» آغاز شد که از همان ابتدای برنامه، همخوانی و تشویق‌های حاضرین را به همراه داشت. محمد علیزاده پس از این قطعه ضمن خوش‌آمدگویی به حضار و تبریک آغاز فصل زمستان ، آرزو کرد که میزبان خوبى براى مهمانان خود در ماه تولدش باشد. این خواننده و اعضای گروهش برای کنسرت خود ترکیبی از قطعات ریتمیک و آرام را انتخاب کرده بودند و پس از قطعه اول سراغ آهنگ «گاهی بخند» رفتند و پس از آن نوبت به قطعه «چهل درجه» رسید.

 

او بعد از اجراى قطعه «چهل درجه»، با اشاره به حادثه اخیر واژگونى اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات تهران با خانواده آن‌ها همدردى و قطعه «زخم» را با همراهی پیانوی امیرحسین اویسی به روح درگذشتگان تقدیم کرد.  

 

بعد از اجراى قطعه «احساس»، آهنگ پرطرفدار و ریتمیک «زندگی» اجرا شد و پس از آن قطعه جدید «خاطرت تخت» که در پایان آن داود اریکه با سولوی ساکسوفون اعضای گروه را همراهی کرد. 

 

قطعه قدیمی و خاطره‌انگیز «جز تو» و «برگرد» در اواسط رپرتوار این کنسرت اجرا شد و بعد از آن محمد علیزاده سراغ قطعه «برادر» رفت. بعد از اجراى قطعه «کجا میرى»، قطعه «عشقم این روزا» با همخوانی حاضرین در سالن اجرا شد و بعد هم قطعه «بی تو آینده»  با همراهى پیانوى امیرحسین اویسى و قطعه «خیلى خوشحالم». این کنسرت با ریمیکس پرانرژی «زندگی» به پایان رسید.

 

امیرحسین اویسی (کیبورد، پیانو و رهبر ارکستر)، حمیدرضا نصرالهی (پرکاشن)، ایمان ذاکری (درامز)، بهمن میرزازاده (لیدگیتار)، فراز نصیری (گیتار الکتریک)، علی پورنگهبان (گیتاربیس)، اشکان صدیق آذر (لانچ پد)، داود اریکه (ساکسوفون و فلوت) و پوریا فیروزی (کیبورد) اعضای ارکستر محمد علیزاده بودند.

 


کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.