گل داوودی به جنگ پشه ها می رود


گل داوودی به جنگ پشه ها می رود

  اخبارعلمی ,خبرهای علمی, پشه کش

پشه ها از جمله موذی ترین حشرات کره زمین هستند که با سروصدا و نیش زدن خواب راحت را از انسان می گیرند. به تازگی اختراع یک محصول هوشمند مقابله با این حشرات را ساده کرده است.

به گزارش مهر به نقل از دیجیتال ترندز، بسیاری از ضدپشه های موجود در بازار از ترکیبات شیمیایی برای دور کردن پشه ها استفاده می کنند که در درازمدت برای انسان خطرناک هستند. اما به تازگی دستگاه کوچک جدیدی به نام Radius طراحی شده که پشه ها را تا فاصله ده متر مربعی از خود می راند.

 

این دستگاه اولین دستگاه ضدپشه قابل شارژی است که به جای اسپری کردن مواد شیمیایی یا تحریک پشه با استفاده از نورهای خاص و ایجاد سروصدا و آلودگی صوتی و محیطی، از انرژی گرمایی به منظور پاکسازی محیط از پشه ها استفاده می کند.

 

این دستگاه که از باتری های لیتیومی برای شارژ مجدد استفاده می کند، دارای یک ابزار گرمایش داخلی است که بی سروصدا گرم می شود و بعد از فعال شدن کامل به طور مداوم انرژی گرمایی را در محیط اطراف خود منتشر می کند تا جلوی ورود پشه ها را بگیرد.

 

برای تولید ترکیب گرمایی مورد استفاده در این دستگاه از طبیعت و مواد خاصی الهام گرفته شده که در گل های داوودی وجود دارد و پشه ها از آنها بیزار هستند. قیمت این دستگاه ۴۰ دلار است، اما زمان دقیق عرضه آن به بازار اعلام نشده است.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.