گرشاسبی: در پرسپولیس چنددستگی وجود ندارد/ با مقصران برخوردخواهم کرد

گرشاسبی: در پرسپولیس چنددستگی وجود ندارد/ با مقصران برخوردخواهم کرد

گرشاسبی: در پرسپولیس چنددستگی وجود ندارد/ با مقصران برخوردخواهم کرد

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , گرشاسبی
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در پرسپولیس چند دستگی وجود ندارد و فشارهایی روی تیم می‌آورند که ما را با چالش روبرو کنند. 

حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با فارس، درخصوص اتفاقات رخ داده در جریان بازی تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس گفت: من در انتظار گزارش این بازی هستم. از مسئولان تیم خواسته‌ام گزارش کامل و دقیقی به صورت مفصل از تمام اتفاقات رخ داده به من بدهند تا چیزی از قلم نیفتد. بنابراین منتظر این گزارش هستم تا بتوانم فردا نظر خودم را در این باره اعلام کنم اما چیزی که مشخص است این است که مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ پیگیر اتفاقات رخ داده در اهواز هستند تا ببینند علت این اتفاقات چیست. 

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بازیکنان این تیم مسئول کانون هواداران پرسپولیس را مقصر اتفاقات رخ داده می‌دانند و شما این موضوع را قبول دارید یا نه تصریح کرد: من چیزی در این باره نشنیدم اما روز شنبه جلسه‌ای با مسئول کانون هواداران برگزار خواهم کرد تا همه چیز مشخص شود. 

 

گرشاسبی درباره اینکه به نظر می‌آید پرسپولیس اسیر چنددستگی‌ها شده گفت: اینطور نیست. به هرحال از این طرف و آنطرف روی پرسپولیس فشار می‌آورند و می‌خواهند ما را با چالش روبرو کنند اما ما مراقب هستیم و اجازه این اتفاقات را نمی‌دهیم. 

 

وی درباره اینکه نظرش درخصوص بازی پرسپولیس در اهواز چیست، گفت: شب گذشته که فوتبال انجام نشد بلکه استرس وجود داشت و همه تلاش می‌کردند تا فقط آسیب نبینند و حتی دیدید که چند بار بازی قطع شد چون سنگ‌پرانی‌های زیادی در ورزشگاه انجام می‌شد. متاسفانه کنار زمین شرایط واقعا ناامن بود و همانطور که گفتم منتظر ارائه گزارش هستم تا همه چیز مشخص شود. 

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا باید منتظر برخورد با مقصر یا مقصران باشیم، افزود: قطعا همینطور است. باید گزارش‌ها و صحبت‌ها را ببینم و بشنوم و اگر مقصری وجود داشت قطعا با او برخورد خواهم کرد. 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.