کوین اسپیسی از «خانه پوشالی» اخراج شد


کوین اسپیسی از «خانه پوشالی» اخراج شد

  اخبار فرهنگی  ,خبرهای فرهنگی ,سریال خانه پوشالی

کمپانی «نتفلیکس» اعلام کرد، همکاری خود را به طور کامل با «کوین اسپیسی» بازیگر سریال معروف «خانه پوشالی» قطع می‌کند. 

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، پس از مطرح شدن اتهام جنسی علیه «کوین اسپیسی»، بازیگر برنده اسکار آمریکایی، کمپانی «نتفلیکس» سازنده سریال «خانه پوشالی» اعلام کرد نه تنها با وی به طور کامل در این سریال قطع همکاری خواهد کرد، بلکه فیلم جدید «خون‌ریزری» با بازی و تهیه‌کنندگی «اسپیسی» را نیز اکران نخواهد کرد.

 

این کمپانی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: این کمپانی در ادامه تولید سریال «خانه پوشالی» با حضور «کوین اسپیسی» نقشی نخواهد داشت و ما در این وقفه زمانی با کمپانی «MRC» به همکاری ادامه خواهیم داد تا مسیر پیش روی آینده را ارزیابی کنیم. ما همچنین تصمیم گرفته‌ایم فیلم «خون‌ریزی» با بازی و تهیه‌کنندگی «اسپیسی» و به کارگردانی «مایکل هافمن» را نیز که هم‌اکنون در مراحل پایانی تولید قرار دارد اکران نکنیم.

 

نتفلیکس پیش از این اعلام کرده بود فصل ششم سریال «خانه پوشالی» که در سال ۲۰۱۸ در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت، آخرین فصل از این مجموعه خواهد بود.

 

هفته گذشته «آنتونی رپ» بازیگر آمریکایی فاش کرد «کوین اسپیسی»در سال ۱۹۸۶ و زمانی که او ۱۴ ساله بوده قصد داشته او را مورد تعرض قرار دهد و این موضوع بازتاب فراوانی در هالیوود داشت.

 

«کوین اسپیسی»، برنده دو جایزه اسکار برای فیلم‌های «مظنونین معمولی» و «زیبای آمریکایی» است و تاکنون ۱۰ بار نامزد «امی» شده است. وی همچنین در کارنامه‌اش جوایز مهم دیگری همچون «گلدن گلوب»، «تونی» و «بفتا» را هم ثبت کرده است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.