کودکی که با مار پیتون بازی می کند

بازی با مار

تصاویر بازی این کودک با مار غول پیکر به نظر باورنکردنی می رسد.این پسر بچه شجاع که تنها ۳ سال دارد از خطری که وی را تهدید می کند بی اطلاع است و بر پشت مار سوار شده و از حیوان سواری می گیرد.

در حالیکه سیلاب حیاط خانه ها را پر از آب کرده بازی این کودک با مار همچنان ادامه دارد.اعضای خانواده کودک نیز از سواری گرفتن وی فیلم و عکس گرفته و حتی مادر کودک نیز مار را نوازش می کند.

آنها نیز توجهی به خطری که فرزندشان را تهدید می کند ندارند. پسر ۳ ساله ویتنامی طوری بر پشت مار سوار شده که گویی اسب سواری می کند.

پایتون‌ها(نام علمی: Pythonidae) که پیتون نیز تلفظ می‌شود (برگرفته از واژه یونانی πυθων نام یک اسطوره یونانی) خانواده‌ای از مارهای بدون زهر است که در آفریقا، آسیا و استرالیا یافت می‌شود. این خانواده در گروه بزرگترین خانواده مارها محسوب می‌شود اندازه متوسط پیتون‌ها به ۱۶ فوت می‌رسد که تقریباً دو برابر بزرگترین مار سمی جهان(شاه کبرا)است تاکنون از آن ۲۶ گونه و هشت سرده یافت شده‌است.

بعضی از مردم محلی شرق آسیا می‌گویند این نوع مارها در هنگام شکار، نفسی آلوده به شکار منتقل می‌کند که باعث می‌شود شکار از جای خود حرکت نکرده و شکار آسانی شود ولی چنین گفته‌هایی احتمالاً واقعیت نداشته و شکار برای اینکه پیتون تصور کند مرده است خودش را به مردن می‌زند

 

بازی با مار

بازی با مار

از نظر تعداد گزیدگی انسان‌ها، پیتون‌ها زیاد خطر آفرین برای انسان‌ها نشده‌اند با این حال تصاویری از اینکه یک پیتون می‌خواسته است در کشور مالزی یک انسان را بکشد منتشر شده.

در مارس ۲۰۱۷ پلیس اندونزی جسد مردی را که ناپدید شده بود در داخل بدن یک مار بزرگ پیتون پیدا کردند

 

منبع:ایران آنلاین

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.