کشته شدن ۴۸ نفر در محورهای استان کرمان در ایام نوروز


کشته شدن ۴۸ نفر در محورهای استان کرمان در ایام نوروز

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از کشته شدن ۴۸ نفر در محورهای استان کرمان در ۱۲ روز اخیر خبر داد.

سید محمد صابری در گفت‌وگو با ایسنا به تشریح آمار سلامت استان از ۲۷ اسفندماه سال ۹۶ تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه امروز ۱۰ فروردین‌ماه پرداخت و گفت: تعداد فوت شدگان استان در این مدت زمان ۱۲۲ نفر است که ۴۸ نفر آنها به دلیل تصادف جان خود را از دست داده‌اند.

 

وی تعداد اعزام شدگان به بیمارستان‌های استان در این مدت زمان را ۳ هزار و ۱۴۹ نفر اعلام کرد و افزود: در این ۱۲ روز اخیر یک هزار و ۴۸۸ مصدوم تصادفی به بیمارستان‌های استان اعزام شده‌اند، ضمن‌آنکه ۲۹۷ نفر نیز در محل تصادف مداوا شده‌اند.

 

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مراجعه ۳۰۱۶ نفر به کمپ‌های سلامت نوروزی در این بازه زمانی سخن به میان آورد و عنوان کرد: در طی این زمان ۱۰۲ هزار و ۸۷۹ نفر به اورژانس‌های استان کرمان مراجعه کرده‌اند که ۵ هزار و ۳۰۵ نفر از آنها در بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.

 

صابری تعداد بازدیدهای بهداشتی در طی این مدت زمان را ده هزار و ۸۲۱ مورد دانست و خاطر نشان کرد: در طی این بازدیدها ۷ تن و ۵۶۶ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری و در این راستا ۴۸ مرکز تعطیل شده است.

 

وی در پایان به تعداد کشته شدگان روز گذشته در محورهای استان کرمان اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه در روز گذشته ۳ نفر در محورهای استان کرمان به دلیل تصادف جان باخته‌اند، ضمن آنکه تعداد موالید روز گذشته استان ۴۰ مورد بوده است که یک مورد آن در پایگاه اورژانس ۲۰۳۳ رازی کرمان به وقوع پیوسته است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.