چگونه فایل‌های حجیم را انتقال دهیم

چگونه فایل‌های حجیم را انتقال دهیم

چگونه فایل‌های حجیم را انتقال دهیم

 انتقال سریع فایل‌های حجیم 

 

اگر به‌دنبال سرویسی هستید که به کمک آن بتوانید بسرعت و البته در امنیت کامل فایل‌های اطلاعاتی را برای دیگران ارسال کنید، می‌توانید از Firefox Send کمک بگیرید.

روزانه برای انجام کارهای مختلف خود در محل کار باید اطلاعات مختلفی با همکاران، مشتریان و… رد و بدل کنیم. راه‌های گوناگونی برای انتقال فایل‌های مختلف از عکس و فیلم گرفته تا فایل‌های ورد، پاورپوینت و… وجود دارد.

 

یکی از این راه‌ها استفاده از ایمیل است. اما ارسال فایل از طریق ایمیل محدودیت‌هایی دارد و شما تا میزان مشخصی امکان اتچ کردن فایل به ایمیل و ارسال آن به دیگران را دارید. بنابراین اگر فایل حجیمی را بخواهید بسرعت برای فرد یا افرادی ارسال کنید به مشکل بر می‌خورید.

 

پس باید از یک راه حل پرسرعت و البته کم هزینه استفاده کنید. یکی از این راه‌ها استفاده از سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های کمکی است. اگر به‌دنبال سرویسی هستید که به کمک آن بتوانید بسرعت و البته در امنیت کامل فایل‌های اطلاعاتی را برای دیگران ارسال کنید، می‌توانید از Firefox Send کمک بگیرید. این سرویس علاوه بر اینکه به سادگی امکان ارسال اطلاعات را برای کاربرانش فراهم می‌کند از نظر امنیتی نیز از بهترین روش برای حفظ حریم خصوصی کاربرانش استفاده می‌کند.

 

به این صورت که وقتی شما فایل‌های خود را در بخش مخصوص سایت آپلود کردید در نهایت  لینک مشخصی در اختیار شما گذاشته می‌شود که با افرادی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید. در نهایت نیز این لینک ساخته شده بعد از ۲۴ ساعت از دسترس خارج می‌شود.

 

درست است که این برنامه توسط شرکت موزیلا و سازنده مرورگر فایرفاکس توسعه پیدا کرده اما این به معنی این نخواهد بود که استفاده از این سرویس تنها از طریق مرورگر فایرفاکس امکان پذیر خواهد بود. شما به کمک هر مرورگری امکان استفاده از امکانات سرویس send.firefox.com را خواهید داشت.

 

 ارسال فایل حجیم 

 

برای انتقال فایل‌های حجیم راه پرسرعت دیگری هم وجود دارد و آن هم استفاده از سرویس ماهی تند و تیز یعنی fastest fish است. شاید به این دلیل این نام روی این سرویس گذاشته شده که فایل‌های شما بدون نیاز به آپلود شدن با کمک تکنولوژی نقطه به نقطه برای افرادی که می‌خواهید ارسال می‌شود.

 

برای کمک از این سرویس باید نکات مشخصی را رعایت کنید از جمله اینکه حتماً فردی که قرار است برای او فایلی از این طریق ارسال کنید آنلاین باشد و هر دو نیز از مرورگر کروم استفاده کنید. این برنامه از طریق آدرس fastest.fish در دسترس است و برای افرادی که سرویس اینترنت پرسرعت ندارند می‌تواند بسیار نجات بخش باشد.

 

منبع: ion.ir

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.