چگونه بینی را در طب سنتی بدون هزینه کوچک کنید.کوچک کردن بینی

****برای خرید گیره کوچک کننده بینی کلیک کنید*****

 برای کوچک کردن بینی بدون جراحی در طب سنتی ابتدا کلیپ زیر را ببینید. 

 

****برای خرید گیره کوچک کننده بینی کلیک کنید*****

با بالا گرفتن تب زیبایی در جامعه یکی از اجزای صورت که بسیاری از افراد با آن مشکل دارند بینی است. عمل های زیبایی همیشه نتایج مطلوبی ندارند و از طرفی خطرات خاص خود را دارند. در این مقاله آسمونی قصد داریم در مورد راه های طبیعی کوچک کردن بینی گوشتی و استخوانی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

روش های خانگی برای کوچک کردن بینی بدون جراحی

بسیاری از افراد سوال دارند که چگونه دماغ خود را سر بالا کنیم؟ با استفاده از راهکارهای زیر می توانید تا حدودی به فرم بینی دلخواه خود برسید.

فشار دادن نوک بینی

کوچک کردن بینی با ورزش و انجام دادن برخی حرکات روی آن امکان پذیر است. پزشکان معتقدند غضروف نوک بینی به علت نرم بودن خاصیت شکل پذیری دارد. در سنین نوجوانی و کودکی این کار راحت تر اتفاق می افتد. برای کوچک کردن بینی با ورزش:

  • روزانه غضروف بینی خود را با دو دست گرفته و فشار دهید
  • این کار را به تعداد دفعات زیادی در روز انجام دهید
  • تا جایی این کار را انجام دهید که اثرات چزئی کوچک شدن بینی تان را ببینید.

استفاده از دستگاه های فرم دهنده بینی

شک و تردید زیادی در مورد عملکرد دستگاه خای کوچک کننده بینی وجود دارد و نتایجی که از این دستگاه ها گرفته شده، متفاوت بود. پد فرم دهنده این دستگاه ها بر روی بینی قرار می گیرد و دستگاه به یک منبع انرژِی(باتری یا برق) متصل است و از این طریق به بینی لرزش وارد می کند. قیمت این دستگاه ها خیلی زیاد نیست و به امتحان کردن آن ها می ارزد.

پودر زنجبیل

زنجبیل یکی از موثر ترین مواد برای ازبین بردن چربی های قسمت های مختلف بدن است. این ترفند در واقع راه گیاهی و طبیعی کوچک کردن بینی گوشتی محسوب می شود و برای بینی استخوانی مناسب نیست.

برای این کار:

  • مقداری زنجیل را پودر کرده و به آب اضافه کنید
  • سپس این مخلوط را روی پوست بینی خود بمالید. توجه داشته باشید بار اول این کار می تواند کمی سوزش به همراه داشته باشد.
  • پس از قرار دادن مخلوط روی بینی، چند دقیقه صبر کنید و سپس آن را با دستمال پاک کنید.
  • برای بیشتر شدن تاثیر این کار می توانید از خمیر دندان نیز استفاده کنید.

این ترکیب در و اقع یک ماسک خانگی کوچک کننده بینی است.

یخ

حتما شنیده اید که سرد شدن باعث منقبض شدن هرجیزی می شود، بینی نیز از این قاعده مستثنی نیست و سرد کردن بینی به هر شکلی باعث کوچک شدن آن می شود.

بخور

بخور یکی دیگر از راه های طبیعی کوچک کردن بینی است. بخار آب به منافذ پوست صورت وارد می شود و باعث خروج چربی ها می شود. برای استفاده از بخور:

  • بینی خود را ۵ الی ۲۰ دقیقه بخور دهید
  • در هنگام بخور بینی خود را ماساژ دهید تا چربی های زیر پوست خارج شوند
  • می توانید پس از بخور برای تاثیر بیشتر، مقداری یخ را بر روی بینی خود قرار دهید.

با استفاده از این راهکارها می توانید بدون به جان خریدن خطرات عمل های زیبایی، بینی خود را تا حدودی فرم دهید. اگر مشکل تنفسی حادی ندارید که نیاز به جراحی داشته باشد، حتی الامکان از عمل های زیبایی خودداری کنید.

تعریف زندگى: موضوع مهمّى که، همه انسانها را، در طول تاریخ، به خود مشغول ساخته، و کمتر کسى توانسته از پوسته زبر و خشن و سخت آن، عبور کرده، و به باطن و مغز لطیف و شیرینش نفوذ کند همین مسئله [زندگى‏] است با اینکه هرکسى مدّعى مى شود که مى تواند آن را به خوبى تعریف کند و از عهده اش برآید، اما هنگامى که وارد صحنه عمل مى شود به راحتى اعتراف بر عجز و ناتوانى مى کند، به خاطر اینکه تعریف و یا شناساندن زندگى به این معنى نیست که فردى با ترتیب دادن چندین جمله و کلام، در گفتار و یا نوشتار، خود را راحت کرده و به انتظار جایزه باشد، بلکه هر تعریفى عبارت است از ارائه قالبهاى بسیار ظریف و دقیقى که، خود معرّف، همانند دیگران باید تمام برنامه هایش را در آن قرار داده تا به وسیله نتایج دقیق و روشن و مفید و امیّدآفرین، زمینه هاى رشد و کمال را بر خود و همگان فراهم سازد.

کلیپ سرا وب‌سایت

یک نظر

  • http://www.drtaherian.com/wp-content/uploads/2016/07/rhinoplasty3.jpg

    در خلال جراحی بینی، جراح یک برش ایجاد می کند تا به استخوان و غضروف بینی دسترسی پیدا کند .برش معمولا در داخل بینی زده می شود بنابراین بعد از عمل جای برش غیر قابل مشاهده است. بر حسب نیاز ممکن است پیوند غضروف یا استخوان (هم می تواند از قسمت هایی از خود بدن بیمار باشد و هم می تواند پر کننده های ترکیبی مصنوعی باشد) نیز انجام شود.پس از اینکه جراح استخوان و غضروف بینی را اصلاح کرد ، پوست و بافت بینی بر روی ساختار جدید می نشیند. البته تاثیر نوع پوست بینی بر عمل جراحی و نحوه ی جذب شدن پوست را نیز نباید نادیده گرفت.در نهایت یک آتل در بیرون بینی گذاشته می شود تا شکل جدید بینی را تا زمان بهبود پشتیبانی کند.

    جراحی بینی می تواند تحت بیهوشی عمومی یا بیهوشی موضعی انجام شود انتخاب نوع بیهوشی به پیچیدگی جراحی بستگی دارد. اگر شما بیهوشی موضعی را انتخاب کنید ،باید آماده باشید که صدای کار کردن دکترتان بر روی غضروف و استخوان بینی را بشنوید.

  • نظرات بسته شده است.