چگونه استوری اینستاگرام دیگران را به صورت ناشناس ببینیم؟


چگونه استوری اینستاگرام دیگران را به صورت ناشناس ببینیم؟

به صورت ناشناس استوری دوست تان را مشاهده کنید

 

در این مطلب می خواهیم به شما آموزش بدهیم که چگونه به طور ناشناس بتوانید استوری اینستاگرام دیگران را مشاهده کنید و آنها متوجه این مساله نشوند.

 

همان طور که می دانید، محبوب ترین پلت فرم شبکه های اجتماعی در میان جوانان و نوجوانان در حال حاضر اینستاگرام است. این روزها استفاده از ویژگی به اشتراک گذاری استوری ها در این شبکه اجتماعی رو به افزایش است و هر روز به تعداد افرادی که استوری های خودشان را در اینستاگرام می گذارند اضافه می شود.

 

وقتی دوست شما استوری خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد و شما برای مشاهده آن کلیک می کنید، نام شما در فهرست بازدید کنندگان آن استوری برای دوست تان درج می شود و او متوجه می شود که شما استوری وی را دیده اید. حالا تصور کنید، تحت شرایطی شما علاقمند هستید استوری دوست تان را ببینید ولی دوست ندارید در فهرست اسامی بازدید کنندگان نام شما درج شود و دوست تان متوجه شود، شما صفحه وی را مشاهده کرده اید.

 

در این مطلب می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه به صورت ناشناس استوری دوست تان را مشاهده کنید و ردپایی از خودتان به جای نگذارید. حتی می توانید آن استوری را که به مدت ۲۴ ساعت قابلیت مشاهده کردن دارد ذخیره نمایید و دوست شما اصلا متوجه این مساله نخواهد شد.

 

 دیدن استوری اینستاگرام

 

مراحل ذیل را به صورت گام به گام طی کنید. با طی کردن این مراحل می توانید استوری را در گوشی یا هر سیستم دیگری مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که این کار تنها و تنها برای پروفایل های عمومی قابل استفاده است و اگر دوست شما پرفایل خصوصی دارد می توانید این روش را اجرا کنید.

 

1) نام کاربری حساب اینستاگرام را کپی کنید.

 

برای دانلود استوری اینستاگرام باید نام کاربری حساب آن شخص را کپی کنید. شما می توانید این کار را به روش های مختلفی انجام دهید. ساده ترین راه برای انجام این کار آن است که به پروفایل اینستاگرام بروید و نام کاربری را انتخاب کرده و سپس آن را کپی کنید. مجددا تاکید می کنیم که تنها می توانید این کار را برای حساب های کاربری عمومی انجام دهید.

 

2) در نوار آدرس  Weinstag.com/instastory  را تایپ کنید.

 

گام بعدی این است که به وب سایت Weinstag.com/instastory بروید. خیلی ساده مرورگر صفحه اینترنت را باز کنید و آدرس مربوطه را باز کنید. وارد سایت شوید و به مرحله بعدی بروید.

 

3) نام کاربری که کپی کرده اید را وارد کنید.

 

گام سوم در واقع بسیار آسان است. برای دانلود استوری، باید نام کاربری کپی شده را در قسمت جستجوی وب سایت Weinstag.com/instastory وارد کنید. قسمت جستجو در وسط صفحه نمایش گوشی دیده می شود و لازم نیست دنبال آن بگردید.

 

4) بر روی دکمه Download Instagram Stories به معنی دانلود کردن استوری اینستاگرام کلیک کنید.

 

بعد از اینکه نام کاربری را در کادر جستجو با موفقیت کپی کردید، اکنون زمان کلیک بر روی دکمه کنارجستجو است. این دکمه به نام «Download Instagram Stories» را خواهید دید ، روی آن کلیک کنید و به آخرین مرحله بروید.

 

5) بر روی دکمه دانلود در زیر هر استوری یا دکمه دانلود در گوشه سمت راست هر ویدیو کلیک کنید

 

گام نهایی را می توان به دو روش مختلف به انجام رساند تا استوری مربوطه دانلود شود. در صورتی که میخواهید عکس استوری را دانلود کنید، باید روی دکمه «دانلود» در زیر تصویر کلیک کنید. اگر احتمالا می خواهید ویدیو استوری را دانلود کنید، باید دکمه «دانلود»  که در گوشه پایین سمت راست ویدیو قرار دارد ضربه بزنید.

 

به همین راحتی کار تمام شد. خیلی ساده بود.فقط باز هم تاکید می کنیم این روش تنها برای مشاهده استوری هایی است که عمومی هستند. اگر استوری شما خصوصی باشد، هیچ کس نمی تواند بدون اطلاع شما استوری تان را مشاهده کند.

 

منبع:mag.plaza.ir

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.