چه رنگ لاک ناخن برای پاییز ۲۰۱۸ مناسب است؟ّ

چه رنگ لاک ناخن برای پاییز ۲۰۱۸ مناسب است؟

چه رنگ لاک ناخن برای پاییز ۲۰۱۸ مناسب است؟

ناخن های تمیز و زیبا، جذابیت ظاهری شما را دو چندان می کنند. اما لاک هم مانند مدل مو، آرایش یا حتی شیوه لباس پوشیدن، مد خاص خود را دارد که فصل به فصل تغییر می کند.

 

اگر چه در تابستان لاک هایی با رنگ های روشن و جسورانه روی مد بود اما برای پاییز پیش رو، ما مدل دیگری از لاک را خواهیم دید. اما چه رنگ لاکی برای پاییز ۲۰۱۸ مد خواهد شد؟

 

ناخن های تمیز و زیبا، جذابیت ظاهری شما را دو چندان می کنند

 

اگر شما جزو افرادی هستید که رنگ های ساده و خنثی را برای ناخن هایتان می پسندید، شانس با شماست، زیرا لاکی که در پاییز ۲۰۱۸ مد خواهد شد، رنگ سفید مات خواهد بود. خوبی این رنگ آن است که با هر رنگ لباسی به زیبایی ست خواهد شد.

 

لاک در پاییز امسال رنگ سفید مات می باشد

 

اگر به ناخن های ستاره ها در مراسم مختلف فرش قرمز نگاهی بیاندازید، خواهید دید که اکثر آنها رنگ سفید را برای ناخن هایشان انتخاب کرده اند. افرادی چون کایلی جنر یا کیم پتراس از ستاره هایی هستند که در مد شدن این رنگ ناخن نقش زیادی داشتند.

 

 

البته این رنگ لاک نیز تن های مختلفی، از صدفی گرفته تا سفید گچی، دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه خود بهترین را انتخاب کنید. علاوه بر آن می توانید با طرح های مختلف مانند فرنچ یا… به آن تنوع دهید و در عین سادگی به زیبایی بدرخشید.

 

منبع: bartarinha.ir

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.