چند خوراکی مفید برای کنترل انزال

کنترل انزال

چند خوراکی مفید برای کنترل انزال 

فرد باید توانایی کنترل انزال را پیدا کند تا بواسطه ی آن دیر ارضا شود یا به عبارتی از انزال زودرس جلوگیری به عمل آورده و نهایتاً مدت زمان بیشتری به رابطه ی خود ادامه دهد! انزال زودرس شایع‌ ترین مشکل جنسی مردان است که تاثیرات عمیقی بر زندگی زناشویی افراد دارد. اغلب کسانی که دچار بیماری زودانزالی هستند به دلایل مختلف اخلاقی و فرهنگی از مراجعه به پزشک امتناع می‌کنند.

*

*

عواملی که باعث میشه سکس طولانی داشته باشید  مردانی که زودارضامیشن تقویت جنسی رو یاد بگیرید

  چه چیزهایی توان جنسی مردان را افزایش می دهند؟

هزاران ساله که حیوانات بیچاره ای مثل کرگدن، نهنگ، مار، میمون، شیر، پلنگ، جوجه تیغی و بسیاری دیگر برای قسمتی از بدنشون که باعث افزایش توان جنسی اقایون میشه کشته و شکار میشند.

ولی واقعیت اینه که نه علم قدیم که بیشتر مبتنی بر خرافات بوده تا علم و نه علوم جدید هرگز نتونستند کارایی شاخ، مو، بیضه، جگر و چنگال حیوانات رو در این مورد ثابت کنند.

جالبه که طبیعت خودش برای این مشکل قبلا راه حل لازم رو ارائه کرده و امروز هم شما با کمک علم جدید که این رو ثابت کرده میتونید از راه حل طبیعت بهره مند شوید.

  خوردنی ها

  روغن زیتون:

خوردن روغن زیتونی که اسیدیته آن زیر نیم باشه کمک میکنه بدن هورمون مردانه (تستسترون) بیشتری ترشح کنه. متاسفانه طرز تولید روغن زیتون ایرانی باعث میشه که اسیدیته بالایی داشته باشه و اکثر روغن زیتون های خارجی ناخالصی زیاد دارند. خوبش رو روزی دو قاشق مصرف کنید.

  شکلات تلخ:

فلاونول موجود در شکلات تلخ موجب کاهش فشار خون و افزایش جریان خون میشه که هر چیزی رو در جای لازم بلند و بلند تر میکنه. همچنین باعث تولید اکسید نیتروژن میشه که در نعوظ نقش اساسی داره. مواظب باشید زیاده روی نکنید.

  قهوه و چای:

عده ای عوامانه اهمیت دارویی کافئین در زندگی ما ادمها رو برعکس جلوه میدند. اما یکی از خواص بسیار مهم کافئین افزایش جریان خون و جلوگیری از زود انزالیه. خوردن دو فنجان قهوه در روز و یا چند فنجان چای خوش عطر احتمال زود انزالی رو کاهش میده.

  اب انگور:

 اکسید نیتروژن در بدن رو افزایش میده و در برافراشته نگاه داشتن پرچم اقتدار و مقاومت کمک شایانی می کنه.

  فلفل قرمز و سیر:

رگها رو تمیز و شل می کنند و باعث افزایش جریان خون و کاهش فشار خون میشند.

این غذاهای رو بخورید، کمی ورزش کنید و در یک دوره تکنیکها و مهارت های جنسی هم شرکت کنید تا بتونید وظیفه مردانه خودتون رو برای حداقل نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه بدرستی انجام بدید.

یادتون باشه هدف از سکس برای اقایون اول لذت دادن به خانمه بعد خودشون.

با تمرین و تکرار سعی کنید آستانه انزال را در خودتان معین کنید و سپس تلاش کنید تا بر روی کنترل آن اجحاف کامل پیدا کنید تا بواسطه ی آن قادر شوید مدت زمان رابطه جنسی را افزایش دهید. سعی کنید زمانیکه به آستانه انزال نزدیک می شوید کاری کنید تا برانگیختگی کمتر شود. همیشه خودتان را پایین تر از حدی نگه دارید که انزال اجباری صورت پذیرد. هرگاه که احساس کردید در حال نزدیک شدن به مرحله ی انزال هستید، حرکت دادن بدن را متوقف کنید، چند ثانیه به خود فرصت بدهید تا آرام شوید و زمانیکه تحریک اندکی کمتر شد، مجدداً به کار خود ادامه دهید.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.