چشمی: کی‌روش به ما روحیه جنگندگی داد

چشمی: کی‌روش به ما روحیه جنگندگی داد

چشمی: کی‌روش به ما روحیه جنگندگی داد

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , چشمی
مدافع تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران با تمجید از کارلوس کی‌روش، روحیه جنگندگی را مهم‌ترین چیزی دانست که این مربی پرتغالی به ایران داده است. 

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از AFC ، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران از سه هفته‌ دیگر باید کار خودش را در جام ملت‌های آسیا آغاز کند. جایی که این تیم با تیم‌های یمن، عراق و ویتنام هم گروه شد.

 

روزبه چشمی، مدافع تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران که در مرکز خط دفاعی فعالیت می‌کند، در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر مراکش به میدان رفت ولی در دو بازی بعدی به دلیل مصدومیت غایب بود و نتوانست ایران را همراهی کند. او حالا به دنبال درخشش در جام ملت‌های آسیاست.

 

او در ابتدا درباره مصدومیت در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، گفت‌: آن مصدومیت یکی از غمگین‌ترین لحظات برای من بود که باعث شد فرصت بازی برابر پرتغال و اسپانیا را از دست بدهم  ولی این ناراحتی تنها انگیزه‌های من را بیش‌تر می‌کند تا در جام ملت‌های آسیا بدرخشم. امیدوارم که نتایج خوبی با تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های به دست بیاوریم. آن اتفاق به شخصه برای من اتفاق بدی بود ولی همان‌طور که گفتم انگیزه و عطش من را برای موفقیت بیش‌تر افزایش داده است.

 

مدافع تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران ادامه‌ داد: هر بازیکنی دوست دارد که برای تیم‌ ‌ملی کشورش بازی کند و من نیز خیلی خوشحال هستم که آرزویم به حقیقت پیوست. من هر زمانی که برای ایران بازی می‌کنم نهایت تلاش خودم را به خرج می‌دهم.

 

روزبه چشمی در بازی انتخابی جام جهانی برابر کره جنوبی اولین بازی خودش را برای ایران انجام داد و خودش را به کارلوس کی‌روش تحمیل کرد. مدافع ایرانی درباره کی‌روش، گفت‌: البته که تاکتیک‌های کارلوس کی‌روش خیلی به ما کمک کرده است ولی مهم‌ترین چیزی که این سرمربی به ما داده است روحیه جنگندگی است که ما در حال‌ حاضر داریم. این مهم‌ترین چیزی است که او به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران داده است. من فکر می‌کنم مردم ما در جام جهانی دیدند که ما در هر مسابقه ۹۰ دقیقه جنگیدیم و هر چه  که در توان داشتیم گذاشتیم تا مردم کشورمان را خوشحال کنیم. این مسوولیت پذیری و وقف کردن خودمان و روحیه جنگندگی که عرض کردم خیلی مشهود است.   

 

مدافع ۲۵ ساله تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و عضو باشگاه استقلال در پایان صحبتش، اضافه کرد: من فکر می‌کنم تیم‌های ژاپن، کره جنوبی و استرالیا بیش‌ترین شانس را برای قهرمانی در کنار تیم‌ ‌ملی ایران دارند. وقتی شما فکر می‌کنید که یک کشور، یک نسل از شما حمایت می‌کنند و برای شما دعا می‌کنند که موفق شوید خیلی احساس ارزشمندی است که باعث غرور من می‌شود. ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا مردم‌مان را خوشحال کنیم.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.