چرا علی مشهدی پیشنهاد رامبد جوان را رد کرد؟

چرا علی مشهدی پیشنهاد رامبد جوان را رد کرد؟

چرا علی مشهدی پیشنهاد رامبد جوان را رد کرد؟

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,علی مشهدی

علیرضا مسعودی گفت: من قبل از پخش «خنداننده شو ۱» دیگر روی استیج نرفتم، زیرا احساس می‌کردم که کار خود را انجام داده‌ام و به اندازه کافی دیده شده‌ام. البته از سوی رامبد جوان درخواست حضور در «خندوانه» را داشتم، اما ترجیح دادم میدان را به جوانان بسپارم.

به گزارش میزان،  علیرضا مسعودی مشهور به علی مشهدی کمدین و بازیگر تئاتر، درخصوص کمرنگ شدن حضور خود در برنامه خندوانه گفت: بالاخره من اجراهای خود را انجام داده ام و حالا وقت جوانان است که خودشان را در این برنامه نشان دهند.

این کمدین تلویزیون درباره سایر فعالیت های خود در عرصه هنر ادامه داد: علاوه بر بازی در سریال “آرماندو” که در آن به ایفای نقش پرداخته ام، در حال حاضر مراحل پایانی نگارش فیلمنامه سریال “آخر خطر” را پشت سر می گذارم.این سریال برای پخش در تلویزیون آماده می شود که مجید میرخان تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد اما هنوز کارگردانی برای آن انتخاب نشده است.

او در همین راستا افزود: من قبل از پخش خنداننده شو ۱ دیگر روی استیج نرفتم، زیرا احساس می‌کردم که کار خود را انجام داده ام و به اندازه کافی دیده شده‌ام. البته از سوی رامبد جوان درخواست حضور در خندوانه را داشتم، اما ترجیح دادم میدان را به جوانان بسپارم و دیگر استندآپ کمدی انجام ندهم.

 

 

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.