چرا تا کسی جواب آمریکا را می‌دهد، دردتان می‌گیرد؟/ به جای خفقان گرفتن لیست دریافت‌کنندگان دلار ۴۲۰۰ تومانی را منتشر کنید

چرا تا کسی جواب آمریکا را می‌دهد، دردتان می‌گیرد؟/ به جای خفقان گرفتن لیست دریافت‌کنندگان دلار ۴۲۰۰ تومانی را منتشر کنید

چرا تا کسی جواب آمریکا را می‌دهد، دردتان می‌گیرد؟/ به جای خفقان گرفتن لیست دریافت‌کنندگان دلار ۴۲۰۰ تومانی را منتشر کنید

 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,نماینده همدان
نماینده همدان گفت: چند وقت است که می‌گویید لیست کسانی را که دلار ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده‌اند، منتشر کنید خفقان گرفتند و نمی‌گویند آیا فامیل‌شان هستند و یا وزیر هستند. دردتان کجاست همه را معرفی کنید.

 به گزارش ایلنا، حمیدرضا حاجی بابایی در نطق میان دستور گفت:‌ امروز سوال مردم این است که چرا روسای سه قوه با مردم سخن نمی‌گویند و مسائل را برای مردم بیان نمی‌کنند. مردم تا چه زمانی باید منتظر بمانند که رئیس‌جمهور برنامه‌های خود را بیان کند یا تا چه زمانی باید منتظر بمانند که رئیس قوه قضائیه خبر خوش برخورد با مفاسد اقتصادی را برای مردم داشته باشد.

 

وی تاکید کرد: مردم از رئیس قوه مقننه انتظار دارند که در تلویزیون حاضر شود و گزارش دهد که در مجلس چه می‌گذرد چه کسی باید به جای این سه نفر به مردم گزارش دهد. رهبری همه اختیارات را به شما سه نفر داد شما شورای تصمیم‌گیری اقتصادی را تشکیل دادید، اینکه ما جلسه محرمانه تشکیل دهیم و چند ساعت صحبت کنیم، برای مردم چه نفعی دارد.

 

این نماینده اصولگرا خاطرنشان کرد: مردم عملکرد سه قوه را مطلوب نمی‌دانند مجلس باید به دلیل قلب دموکراسی بودن کشور از رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضائیه بخواهد که گزارش بدهند که چه کرده‌اند اما همه سکوت کرده‌اند و بی‌کس‌ترین وزیر را پیدا می‌کنند تا استیضاح کنند.

 

حاجی‌بابایی اظهار کرد: چرا شما تا کسی پیدا می‌شود جواب آمریکا را می‌دهد دردتان می‌گیرد، شما که جواب نمی‌دهید شما سکوت کرده‌اید.

 

وی ابراز داشت: مردم در خیابان‌ها مشکل دارند و حرف‌شان درست است، اشرافی‌گری در لایه‌هایی از حکومت نفوذ کرده است. رئیس قوه قضائیه آقازاده‌ها را محکوم کنید، حرف مردم فقط گرانی نیست بلکه حرف مردم این است که چرا با مفسدان مبارزه نمی‌شود جز سه قوه چه چیزی وجود دارد؟ چه قدمی برای مبارزه با اشرافی‌گیری برداشتید.

 

این نماینده مجلس یادآور شد: چند وقت است که می‌گویید لیست کسانی را که دلار ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده‌اند، منتشر کنید خفقان گرفتند و نمی‌گویند آیا فامیل‌شان هستند و یا وزیر هستند. دردتان کجاست همه را معرفی کنید.

 

مجلس ناگزیر بی‌کس‌ترین وزیر را پیدا و استیضاح می‌کند

نماینده مردم همدان با انتقاد از انفعال سه قوه در خصوص مشکلات اقتصادی و مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت که وقتی شما منفعل عمل می‌کنید و جوابی را به آمریکا نمی‌دهید، چرا وقتی کسی جواب آمریکا را می‌دهد دردتان می‌گیرد؟

 

به گزارش ایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس، گفت: آمریکا قصد دارد از ۱۵ مرداد ماه تحریم‌های خود را آغاز کند. قطعا با اقدامات مسئولین و سرمایه اجتماعی مردم این حرکت آمریکا و ترامپ با شکست مواجه خواهد شد. مردم ایران یک بار دیگر صلابت خود را در مقابل استکبار جهانی نشان خواهند داد.

 

وی افزود: مردم ما پشتیبان انقلاب هستند اما از مسئولین خود گله دارند و ناراضی هستند. امروز که جنگ اقتصادی برقرار است فرماندهان جنگ اقتصادی چه کسانی هستند؟ ما سه فرمانده بیشتر نمی‌شناسیم رییس‌جمهور به عنوان فرمانده عملیات در دولت، رییس قوه قضاییه و رییس مجلس، سوال مهم این است که چرا روسای سه قوه با مردم سخن نمی‌گویند، تا کی مردم باید منتظر بمانند تا آقای رییس‌جمهور برنامه‌های خود را اعلام کند؟ مردم تا کی منتظر بمانند که رییس قوه قضاییه پیامی خوش در خصوص برخورد با مفاسد اقتصادی برای مردم داشته باشد؟ مردم از رییس مجلس توقع دارند در تلویزیون حاضر شوند و به مردم گزارش دهند که در مجلس چه اتفاقاتی رخ داده است. متاسفانه هر سه قوه هیچ گزارشی به مردم نمی‌دهند.

 

نماینده مردم همدان بیان کرد: چه کسی باید به جای این سه نفر به مردم گزارش دهد؟ امروز رهبر انقلاب تمام اختیارات را به شما سه نفر محول کرده است. چرا گزارش شورای اقتصاد ارائه نشد؟ باید به مردم بگویید چه تصمیماتی گرفته می‌شود. اینکه در اینجا جلسه محرمانه برگزار شود چه نفعی برای مردم دارد؟ مردم عملکرد مجلس، قوه قضاییه و دولت را مطلوب نمی‌دانند. مجلس هر روز باید محل گزارشات رییس‌جمهور و رییس قوه قضاییه باشد. همه سکوت کردند، چه کسی باید در این کشور پاسخگو باشد؟

 

حاجی بابایی بیان کرد: ما خواستیم که تیم اقتصادی را تغییر دهید اما این کار را انجام ندادید، آن وقت مجلس ناگزیر بی‌کس‌ترین وزیر را پیدا می‌کند و او را استیضاح می‌کند. کسی که باجناق نداشته باشد هیچ کس را نداشته باشد البته او هم باید استیضاح شود، چرا مجلس، ‌دولت و قوه قضاییه منفعل هستند؟ رهبری تا کجا باید به شما اخطار دهد تا حرکت کنید. چرا در این زمان که اینها منفعل هستند انسانی قدرتمند پیدا می‌شود جواب آمریکا را می‌دهد دردتان می‌گیرد؟ پس چه کسی باید جواب آمریکا را بدهد؟ شما که چیزی نمی‌گویید و کاری ندارید، بگذارید دیگران جواب بدهند. شما جواب بدهید هر کس دیگری خواست جواب بدهد ما جوابش را می‌دهیم.

 

نماینده مردم همدان تصریح کرد: شما سکوت کرده‌اید و شما منفعل هستید. مردم مشکل دارند و مشکلات‌شان را در خیابان مطرح می‌کنند، حرف مردم درست است. اشرافی‌گری در برخی از رده‌های این نظام نفوذ کرده است. آقای رییس قوه قضاییه با آقازاده، خواهرزاده، برادرزاده با توجه به نامه‌ای که ۹۳ نماینده امضا کردند برخورد کنید، به هیچ کسی رحم نکنید. حرف مردم فقط کم آبی و گرانی نیست. حرف مردم این است که چرا با اختلاس‌گران برخورد نمی‌کنید.

 

وی در پایان اضافه کرد: چند قدم برای مبارزه با اشرافی‌گری برداشته‌اید؟ چندین هفته است که می‌گوییم لیست افرادی که ارز دولتی گرفته‌اند را ارائه دهید، خفقان گرفتند و نمی‌گویند، اگر وزیری در آن است قاضی یا نماینده‌ای در آن دخیل است مطرح شود، چرا گفته نمی‌شود؟ کسانی که سنگر را خالی کردند و نظام را سنگر ندانم‌کاری خود کردند باید در پیشگاه مردم پاسخگو باشند.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.