پیمانکار ربوده شده در کشور افغانستان آزاد شد


پیمانکار ربوده شده در کشور افغانستان آزاد شد

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: مهندس شرکت جهاد نصر پیمانکار طرح ۴۶ هزار هکتاری آبرسانی به مزارع شهرستان هامون واقع در شمال سیستان و بلوچستان بوده است. 

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، به نقل از سپاه استان، سردار مارانی افزود: مهندس حسین حاج ملک در تاریخ ۲۳ آذرماه امسال در حال بازگشت به محل استراحت خود بود که توسط افراد ناشناس در بین مسیر شهرستان هامون و زابل به گروگان گرفته شد‌.

 

وی افزود: گروگانگیران این فرد را به کشور افغانستان انتقال دادند و پس از ۲ روز خودروی وی در یکی روستاهای شهرستان نیمروز در حالی که سوخته بود، کشف شد‌.

 

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور تصریح کرد: در تاریخ ۲۶ آذر ماه فردی ناشناس در تماس با خانواده این مهندس شرکت جهاد نصر ضمن در‌خواست پرداخت پنج میلیون دلار وجه نقد در قبال آزادی وی، تاکید کرد در صورت نپرداختن این مبلغ فرزندتان کشته می‌شود که پدر وی با مراجعه به قرارگاه قدس کمک برای آزادی فرزندش را خواستار شد‌.

 

سردار مارانی افزود: رزمندگان قرارگاه قدس با هماهنگی صورت گرفته با مراجع قانونی و انجام کار اطلاعاتی و عملیاتی ویژه در تاریخ سوم دی امسال موفق به آزاد سازی حاج ملک از چنگال گروگان گیران شدند .

 

وی ادامه داد: در این عملیات پنج نفر از عوامل گروگانگیر که در داخل کشور فعال بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.