پیروزی تیم ملی فوتسال بانوان ایران برابر ایتالیا/ تمجید سرمربی تیم‌ملی ایتالیا از فوتسال بانوان ایران


پیروزی تیم ملی فوتسال بانوان ایران برابر ایتالیا/ تمجید سرمربی تیم‌ملی ایتالیا از فوتسال بانوان ایران

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پیروزی تیم ملی فوتسال بانوان ایران برابر ایتالیا

دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران برابر ایتالیا با برتری شاگردان شهرزاد مظفر به پایان رسید.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتسال بانوان ایتالیا که برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی به ایران سفر کرده است عصر امروز پنجشنبه در نخستین دیدار خود برابر تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان به میدان رفت که این بازی با برتری ۳ بر یک ایران به پایان رسید. 

 

نیمه نخست دیدار دوستانه ایران و ایتالیا با نتیجه ٢ بر صفر به سود شاگردان مظفر به پایان رسید. گل اول توسط بازیکن حریف (گل به خودی)و گل دوم توسط سارا شیربیگی به ثمر رسید. در نیمه دوم هم تیم ایران به یک گل دیگر دست پیدا کرد و این گل را بازیکن حریف زد. تیم ایتالیا هم که حملات زیادی روی دروازه میزبان داشت به یک گل رسید.

 

دکتر فریبا محمدیان معاونت ورزش بانوان،پروانه سلحشور ،نماینده مجلس در تهران  و دکتر لیلا صوفی زاده این دیدار را از نزیک نظاره کردند. همچنین معصومه جهانچی سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ١۵سال نیز در سالن بازی حضور داشت و این دیدار را نظاره گر بود.

 

این دیدار با حضور بیش از ۶٠٠ نفر تماشاگر که بانوان بودند برگزار شد.

 

——————-

 

تمجید سرمربی تیم‌ملی ایتالیا از فوتسال بانوان ایران

به گزارش خبرآنلاین؛روبرتو منیکلی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایتالیا پس از پایان دیدار دوستانه شاگردانش مقابل تیم ایران گفت:«تیم ملی فوتسال بانوان ایتالیا در اروپا رده ۴ و ۵ را در اختیار دارد، ما در مقایسه با دنیا نیز شاید در رده ۱۰ قرار بگیریم.فوتسال بانوان ایتالیا تازه کار خود را شروع کرده است، اما مطمئن باشید در آینده رشد خوبی را خواهد داشت.»

 

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایتالیا ادامه داد:« تیم ملی فوتسال بانوان ایران تیمی بسیار خوبی است، بازیکنان بسیار قدرتمندی دارد و از بازی با این تیم لذت بردیم.»

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.