پیدا کردن شماره تلفن در اندروید

پیدا کردن شماره تلفن در اندروید

پیدا کردن شماره تلفن در اندروید

 پیدا کردن شماره تلفن همراه در اندروید

 

شاید باور کردنی نباشد، اما تعداد کاربرانی که شماره تلفن همراه خودشان را حفظ نمی‌کنند، کم نیستند و در اغلب موارد این دسته از کاربران هنگام پر کردن فرم‌های مختلف که نیازمند شماره تماس است، شماره خود را از دوستان یا همکارانی که در نزدیکی آنها حضور دارند، می‌پرسند. 

 

البته در مواردی نیز ممکن است یک کاربر بتازگی سیمکارت جدیدی را خریده و هنوز شماره آن را حفظ نکرده باشد. دوست دارید در این شرایط براحتی شماره تلفن سیمکارتی را که روی دستگاه هوشمند اندرویدی خود قرار داده‌اید، استخراج کنید؟

 

شاید بگویید ساده‌ترین روش پیدا کردن شماره تلفن، تماس با تلفن همراه یا ثابتی است که به آن دسترسی دارید و شماره تلفن تماس گیرنده را از روی نشانگر شماره مشاهده می‌کنید. این روش نیز پاسخگوی نیاز شما در چنین شرایطی است، اما پیشنهاد می‌کنیم از روش‌های هوشمندانه‌تری همچون این ترفند کمک بگیرید:

 

روش اول

ساده‌ترین و سریع‌ترین روش استفاده از کد دستوری #۹۹#* است. تلفن همراه خود را بردارید و پس از شماره‌گیری کد فوق، روی گزینه تماس فشار دهید. فرقی ندارد دستگاه شما یک سیمکارته باشد یا دو سیمکارته. با هر سیمکارتی که کد دستوری را ارسال کنید شماره تلفن همان سیمکارت برای شما نمایش داده می‌شود.

 

روش دوم

نکته: با وجود تفاوت‌های جزئی در سیستم‌عامل اندروید روی مدل‌های مختلف دستگاه‌های هوشمند، ممکن است برخی منوها با کمی تفاوت در عنوان روی دستگاه شما قابل دسترسی باشند.

 

از فهرست برنامه‌ها به Settings مراجعه کرده و به بخش About Phone وارد شوید.

در برخی دستگاه‌ها در همین بخش شماره سیمکارت شما نمایش داده می‌شود. در صورتی‌که این اطلاعات در این بخش مشاهده نمی‌شود روی گزینه Status فشار داده و در ادامه SIM Status را انتخاب کنید.

در بخش My Phone Number می‌توانید شماره سیمکارت خود را مشاهده کنید.

 

منبع:jamejamonline.ir 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.