پژاک مسئولیت حمله تروریستی مریوان را برعهده گرفت

پژاک مسئولیت حمله تروریستی مریوان را برعهده گرفت

پژاک مسئولیت حمله تروریستی مریوان را برعهده گرفت

 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,حمله تروریستی مریوان
فرماندار مریوان گفت: گروهک تروریستی و معاند پژاک مسئولیت حمله تروریستی بامداد امروز – شنبه در این منطقه مرزی نزدیک روستای دری این شهرستان را بر عهده گرفت.

محمد شفیعی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با  ایرنا با بیان اینکه این حمله تروریستی ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد در نزدیکی روستای دری از توابع بخش مرکزی روی داد، اظهار داشت: در این حمله تروریستی ۱۱ نفر شهید و هشت نفر نیز مجروح شدند.

 

در درگیری مسلحانه بامداد امروز( شنبه ) در مرزهای شهرستان مریوان بین گروه های تروریستی و معاند با نیروهای نظامی کشورمان، ۱۱ نفر شهید و هشت نفر نیز زخمی شدند.

 

وی با بیان اینکه ۱۰ نفر از شهدا پاسدار پایوار و بسیجی و یک نفر نیز پاسدار وظیفه است اضافه کرد: هفت نفر از این شهدا اهل مریوان، یک نفر اهل سنندج و سه نفر نیز اهل قروه هستند.

 

شفیعی یادآور شد: پایگاه مرزی روستای دری در منطقه ای صعب العبور واقع شده است و بامداد امروز توسط اعضای گروهک تروریستی هدف حمله قرار گرفت و انبار مهمات آن منفجر شد.

 

وی با اشاره به اینکه بیشتر شهدا در اثر برخورد ترکش مواد منفجره انبار مهمات به شهادت رسیده اند، گفت: برخی از اعضای گروهک تروریستی نیز در این حمله به هلاکت رسیدند و برخی نیز متواری و زخمی ها هم در کوه های اطراف پراکنده شدند.

 

فرماندار مریوان اضافه کرد: این اطمینان به مردم داده می شود که نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران انتقام این شهدا را از گروه های تروریستی معاند و ضد انقلاب می گیرند.

 

تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای این حادثه تروریستی عصر امروز در مریوان برگزار می شود.

 

شهرستان مرزی مریوان در ۱۳۰ کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده و این استان دارای ۲۲۰ کیلومتر مرز با کشور عراق است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.