پوشاک تهیه شده از پنبه ارگانیک

 

پوشاک تهیه شده از پنبه ارگانیک

 

آشنایی با لباس های پنبه ای,نکاتی برای خرید لباس پنبه ای

خرید و صرف هزینه برای پوشاک بچه تولید شده با پنبه ارگانیک بهترین انتخاب است

هزینه کردن برای پوشاک ارگانیک که با پارچه هایی از الیاف طبیعی درست شده باشند، همیشه مورد بحث بوده است. اما تحقیقات ثابت کرده اند خرید و صرف هزینه برای پوشاک بچه تولید شده با پنبه ارگانیک بهترین انتخاب است. در این مطلب دلایل انتخاب پوشاک با پنبه ارگانیک برای لباس بچه را مورد بررسی قرار می دهیم. منظور ما از پنبه تمام محصولاتی می شود که پنبه در آن استفاده شده است. مانند پوشک بچه، دستمال و حوله و …

پوشاک پنبه ارگانیک برای کودکان مناسب تر است

پنبه معمولی یکی از سمی ترین محصولات زراعی بر روی کره زمین است. این پنبه ها پر از مواد شیمیایی آلوده و رنگ است که ممکن است جذب پوست لطیف کودکان شود، همچنین آفت کش هایی که برای رشد این پنبه ها مورد استفاده قرار می گیرد، آب های زیر زمینی و خاک را آلوده می کنند و این منجر به آلودگی محصولات زراعی خوراکی می شود.

شناخت پنبه ارگانیک,پوشاک پنبه ارگانیک

پنبه معمولی یکی از سمی ترین محصولات زراعی بر روی کره زمین است

پوشاک پنبه ارگانیک برای کودکان راحتی بیشتری ایجاد می کند

پنبه ارگانیک طی فرآیندهای شیمیای و رنگ کاری مشابه پنبه معمولی قرار نمی گیرد و به همین دلیل هم نرمی و لطافت آن باقی می ماند. کودکان در معرض آب و هوای بد، نور خورشید و دیگر مسائلی نیستند که منجر به زبری پوست می شود و به همین دلیل پوستی بسیار نرم و حساس دارند. بچه هایی که احساس راحتی بیشتری دارند، خوشحال تر هستند؛ پس هرچه پنبه ها نرم تر باشند بهتر خواهد بود، چرا که کودکان در پوشاک نرم تر احساس بهتری خواهند داشت.

بهترین جنس لباس بچه گانه,راهنمای خرید بهترین جنس لباس بچه گانه

پنبه ارگانیک طی فرآیندهای شیمیای و رنگ کاری مشابه پنبه معمولی قرار نمی گیرد

استفاده از پنبه ارگانیک در راستای حقوق بشر

احتمالاً شما هم چیزهایی در مورد مواد شیمیایی استفاده شده برای تولید پنبه های معمولی شنیده باشید، اما آیا می دانستید صنعت تولید پنبه های معمولی برخلاف قوانین حقوق بشر عمل می کند؟ باید بگوییم این یک حقیقت تاسف آور است. در حال حاضر حدود ۴۰ میلیون کارگر در صنعت پوشاک در حال فعالیت هستند؛ بسیاری از این کارگرها از حقوق و امنیت مناسبی که در کشورهای غربی وجود دارد، برخوردار نیستند. بعضی از آن ها از جمله کارگران کم درآمد دنیا محسوب می شوند و تقریبا ۸۵% کارگران در صنعت پوشاک را خانم ها تشکیل می دهند. نقض حقوق بشر در صنعت پوشاک بسیار بزرگ تر از ان است که نادیده گرفته شود، همانطوری که آتش گرفتن بسیاری از کارگاه های ارزان و نقض حقوق بشر، حقوق زنان و حقوق کارگران را در این صنعت و در کشورهای در حال توسعه شاهد بوده ایم.

نحوه بوجود آمدن پنبه ارگانیک,نحوه تولید پنبه ارگانیک

در حال حاضر حدود ۴۰ میلیون کارگر در صنعت پوشاک در حال فعالیت هستند

استفاده از پنبه ارگانیک در راستای کمک به حفظ محیط زیست

علاوه بر مسائل مربوط به نقض حقوق بشر در صنعت پوشاک، آیا می دانستید ما با سرعتی باورنکردنی در حال پر کردن محل های دفن زباله با زباله های مربوط به دنیای مد و آلوده کردن محیط زیست با مواد شیمیایی سمی هستیم؟ تجارت مد بسیار پیچیده است و شامل کمپانی های بسیاری برای تولید، نگهداری از مواد اولیه و حمل و نقل می شود. تمام این فعالیت ها منجر به تشدید اثر رد پای کربن می شود. علاوه بر آن، فرآیندهای سختی برای کاشت پنبه مورد استفاده قرار می گیرد و رنگ های سمی در تولید روز افزون پوشاک در دنیای مد استفاده می شوند که برای محیط زیست بسیار خطرناک هستند.

نکاتی برای خرید لباس پنبه ای,تکنیک های خرید لباس پنبه ای

فرآیندهای سختی برای کاشت پنبه مورد استفاده قرار می گیرد

خرید و استفاده از پوشاک تولید شده با پنبه های ارگانیک نه تنها برای فرزند شما مناسب تر و بی خطر است، بلکه به علاوه به حفظ جهانی که آن ها به ارث می برند نیز کمک می کند. استفاده از این پنبه ها امنیت و رفاه کشاورزان و کارگران کارخانه هایی را تامین می کند که برای فرزندان شما پوشاک تهیه می کنند و اکثراً خانم هایی هستند که خودشان فرزندانی دارند که باید از آن ها مراقبت کنند.

چند پیشنهاد

کیفیت را به کمیت ترجیح دهید

اجناس با کیفیت خریداری کنید که با چندین و چند بار شسته شدن هم مثل روز اول باقی بمانند. مثلاً به جای خرید ۵ تکه لباس از پنبه معمولی با کیفیت پایین؛ بهتر است ۳ تکه لباس تولید شده از پنبه ارگانیک بخرید.

آن ها را روی پوست امتحان کنید

اگر پارچه بر روی بدن حساس کودکتان قرار می گیرد یا او آن را به دهان می برد، بهتر است از پارچه های تولید شده از پنبه ارگانیک استفاده کنید. این پارچه ها شامل دستمال های پاک کننده، دستمال های خشک کن، پتو، سرهمی ها، جوراب، دستکش، کلاه، شلوار، عروسک های پارچه ای و حتی پنبه بهداشتی می شود.

پس بهتر است هنگام خرید پوشاک کودکان در نظر داشته باشید که پوشاک آن ها غیر سمی، دوستدار محیط زیست، بسیار نرم باشد و تولید آن برخلاف قوانین حقوق بشر نباشد. این موارد می تواند در پوشاکی که از پنبه ارگانیک تهیه شده است یافت شود.

منبع: getkidthings – blog.bamilo.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.