پنجشنبه در ارتفاعات برف می‌بارد/ آخر هفته بارانی در غرب کشور

پنجشنبه در ارتفاعات برف می‌بارد/ آخر هفته بارانی در غرب کشور

 

  اخبار اجتماعی ,خبرهای  اجتماعی  ,هواشناسی

سازمان هواشناسی اعلام کرد آخر هفته در غرب کشور و استان‌های شمالی شاهد بارندگی خواهیم بود و روز پنج‌شنبه در ارتفاعات این بارش‌ها به صورت برف است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با مهر گفت: به سبب تقویت جریانات تراز میانی جو، از روز چهارشنبه تا جمعه رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: روز چهارشنبه در استان آذربایجان شرقی و غربی، شمال زنجان و برخی نقاط اردبیل و گیلان و روز پنج‌شنبه در آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، زنجان، کردستان و قزوین شاهد رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم بود.

به گفته وی این وضعیت روز جمعه در مناطق گسترده‌تری از کشور از جمله آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، گیلان، مازندران، برخی نقاط گلستان، ارتفاعات البرز در استانهای البرز، تهران، سمنان و برخی نقاط خراسان شمالی حاکم خواهد بود.

وظیفه تاکید کرد: بارش در روز پنجشنبه در ارتفاعات استانهای اردبیل و آذربایجانهای شرقی و غربی و در روز جمعه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات البرز مرکزی در استان مازندران به صورت برف خواهد بود.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.