پرپشت کردن مژه با یک ترفند ساده آرایشی

پرپشت کردن مژه با یک ترفند ساده آرایشی

 

تقویت مژه

با یک ترفند ساده آرایشی می توانید مژه های تان را پرپشت کنید

فکر می کنید داشتن مژه هایی پرپشت و زیبا کار بسیار سختی است و نیاز به مهارت خاصی دارد؟ سخت در اشتباهید، به سادگی با یک ترفند ساده آرایشی می توانید مژه های تان را پرپشت کنید.

آیا دوست دارید مژه‌ هایی پرپشت ‌تر داشته باشید؟ این روش را امتحان کنید!

فکر می‌کنید کلید داشتن مژه‌ هایی پرپشت و ضخیم ‌تر پیدا کردن یک ریمل عالی است؟ البته که می‌تواند اینطور باشد اما شما می‌توانید همیشه بدون درنظر گرفتن فرمول ریمل‌ یا نوع برس ریملتان، پرپشتی مژه هایتان را افزایش دهید… یا حالا می توانید.

خب، می‌خواهید بدانید چطور می‌توانید بدون آن که نوع ریمل برایتان مهم باشد، مژه‌ هایی پرپشت تر داشته باشید؟ راز آن، کانسیلر شما است. بله، همان محصولی که برای پوشاندن جوش یا حلقه‌های سیاه زیر چشمان‌ تان استفاده می‌کنید می‌تواند بهترین مکمل ریمل موجود در بازار باشد.

در حالی که این نکته حائز اهمیت است که کانسیلر شما مصرف غیر دارویی داشته باشد (مسلما دوست ندارید ترکیبات مبارزه کننده با جوش اطراف کاسه‌ی چشم‌ تان باشد!)، هر مدل کانسیلر با هر فرمولی کاربردی است. هرچند هر چه کانسیلرتان پوششی ضخیم ‌تر داشته باشد، مات‌ تر و با قابلیت پوشانندگی بیشتر باشد، چشم گیرترین تأثیر را خواهد داشت.

از یک قلم موی تمیز برق لب برای مصرف کانسیلر روی مژه‌ ها استفاده کنید. (آن‌ها به اندازه‌ی کافی کوچک هستند تا مژه‌های ریز گوشه‌ی پلک را نیز پوشش دهند. ) قبل از آن که ریمل بزنید، به آرامی قلم مو حاوی پودر را به مژه‌ ها بزنید تا پودر به خوبی روی مژه‌ها بنشیندحالا مژه های پر پشت تان را تکان دهید!

منبع : fitnessmagazin.ir

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.