پایان روز سوم جستجو در اشترانکوه؛ خبری از آخرین کوهنورد مفقودی نیست


پایان روز سوم جستجو در اشترانکوه؛ خبری از آخرین کوهنورد مفقودی نیست

اخبار,اخبارحوادث,علی حسینی

مدیرکل ستاد مدیریت بحران لرستان گفت: به دلیل تاریکی وسردی شدید هوا و بوران عملیات جستجو برای یافتن آخرین کوهنورد مفقود شده در اشترانکوه متوقف شد و صبح فردا عملیات جستجو ادامه می‌یابد.

رضا آریایی در گفت‌وگو با  تسنیم در ازنا، اظهار داشت: از صبح امروز تاکنون جستجو برای یافتن پیکر علی حسینی آخرین کوهنورد مفقود شده در اشترانکوه ادامه داشت ولی متاسفانه پیدا نشد؛ به دلیل تاریکی وسردی شدید هوا و بوران عملیات جستجو ساعت ۱۶ متوقف شد و از صبح فردا دوباره عملیات جستجو از سر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به انتقال پیکر ۷ کوهنورد جانباخته حادثه اشترانکوه به مشهد مقدس افزود: با هماهنگی صورت گرفته با سازمان آرمستان مشهد، یک دستگاه کامیون سردخانه‌دار حمل گروهی اجساد، به منظور انتقال پیکر ۷ نفر از جانباختگان حادثه سقوط بهمن به استان اعزام و پیکرها را ساعتی دیگر به سمت مشهدس مقدس حمل می کند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان لرستان با اشاره به مشخصات کوهنوردان جان باخته و نجات یافته حادثه اشترانکوه عنوان کرد: نام این ۹ کوهنورد جان باخته علیرضا عامری، مرتضی غلام پور، مجید زاده تراب، امان‌الله جوکار، ناصر اکبری، مهشید جان‌محمدی، اکرم حقانی، علی قاسم‌زاده و علی حسینی (جسد وی هنوز پیدا نشده است)  است که مرحوم جوکار الیگودرزی و ۸ کوهنورد دیگر از مشهد هستند.

آریایی با اشاره به نجات ۶ کوهنورد مشهدی در حادثه اشترانکوه لرستان بیان کرد: امیر تقی زاده، محمود فرنوش فر، حسن موسوی، سروش قادری، محسن اشرفی و سید رضا وحیدی ۶ کوهنورد دیگری است که در حادثه سقوط بهمن در اشترانکوه  نجات یافتند.

به گزارش تسنیم تیم کوهنوردی ۱۴ نفره از مشهد به همراه یک کوهنورد از الیگودرز ۵ روز قبل برای صعود به قلعه اشترانکوه لرستان عازم منطقه شدند که در مسیر صعود به قلعه براثر ریزش بهمن دچار حادثه شدند که  جسد ۸ کوهنورد مفقودی پیداشده و یک کوهنورد دیگر مفقود است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.