ونزوئلا لیست مظنونان حمله پهپادی علیه مادورو را به پرو داد

ونزوئلا لیست مظنونان حمله پهپادی علیه مادورو را به پرو داد

ونزوئلا لیست مظنونان حمله پهپادی علیه مادورو را به پرو داد

اخبار,اخبار بین الملل,ونزوئلا

وزارت خارجه پرو در بیانیه‌ای اعلام کرد: ونزوئلا از پلیس پرو درخواست کرده است که برای یافتن مکان دو شهروند ونزوئلایی که مظنون به مشارکت در حملات پهپادی علیه نیکلاس مادورو هستند، کمک کند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت ونزوئلا سیاستمداران اپوزیسیون و فعالان ضد مادورو رئیس جمهوری این کشور را مظنونان اصلی حمله پهپادی به منظور ترور رئیس جمهوری این کشور متهم کرده است.

 

روز سه‌شنبه دو مقام ارشد نظامی ونزوئلا به ظن مشارکت در این طرح ترور ناکام به همراه ۱۴ نفر دیگر بازداشت شدند.

 

وزارت خارجه پرو اعلام کرد: سفارت پرو در کاراکاس از سوی وزارت خارجه ونزوئلا درخواستی برای یافتن دو شهروند ونزوئلایی که متهم به مشارکت در حملات پهپادی علیه رئیس جمهوری ونزوئلا بودند، دریافت کرده است.

 

طبق این بیانیه، این درخواست و اطلاعات مربوط به مقامات پرو منتقل شده است. منتقدان مادورو براین باورند که رئیس جمهوری ونزوئلا از این حادثه برای سرکوب مخالفان و تقویت قدرت خود استفاده می‌کنند.

 

وزیر خارجه ونزوئلا روز چهارشنبه اعلام کرد، ونزوئلا لیستی از مظنونان ترور نافرجام مادورو را که احتمالا در پرو مخفی هستند، به سفارت این کشور در کاراکاس داده است.

 

وی گفت: ونزوئلا منتظر پاسخ پرو به این درخواست است.

 

نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا که چهارم اوت در یک رژه نظامی در کاراکاس شرکت کرده بود، هدف پهپاد مسلحی قرار گرفت. مادورو آسیبی ندید اما چندین سرباز مجروح شدند. به گفته مقام‌های ونزوئلایی، تلاش برای ترور با دو پهپاد مسلح کوچک انجام شد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.